ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 2 میلیون تومان
ارسال رایگان سفارش

جستجو برای این ترکیب از فیلترها با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت.

تلاش کنید:

- تعدادی از فیلتر ها را حذف کنید.

- در جستجو از عبارت‌های متداول‌تر استفاده کنید.

{{_translate.BLOCKS_PRODUCTS_PROMOTIONS_FINISHED_RIBBON_TEXT}}
تخفیف
روز و : ساعت و : دقیقه و : ثانیه
فروش ویژه به اتمام رسید!
{{$_product.title}}

.
{{_defines.currency.sign}}
.
{{_translate.CALL_FOR_PRICE}}
{{_translate.STOP_PRODUCTION}}
{{_translate.NOT_AVAILABLE}}
مجموع نتایج :

خرید دستگاه لوله بازکنی

دستگاه لوله بازکنی یک ابزار است که برای پاک کردن لوله ها و دارای چرخش استفاده می شود. این دستگاه عموماً شامل یک موتور الکتریکی قدرتمند و یک کابل فلزی طولانی است که به یک سری لوله های فلزی متصل می شود. هنگامی که دستگاه روشن می شود، کابل به داخل لوله فرو می رود و با چرخش قطعات فلزی در بالای کابل، لجن و سایر مواد گرفتار درون لوله را به بیرون می آورد. در واقع دستگاه لوله بازکنی ابزاری است که برای رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب و چاه فاضلاب به کار می‌رود. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای گرفتگی‌های خاص و در مکان‌های مختلف کاربرد دارند.

بسیاری از دستگاه های لوله بازکنی دارای سری های مختلفی هستند که برای پاک کردن لوله های مختلف استفاده می شوند. به عنوان مثال، برخی از نوک ها برای پاک کردن لوله های صنعتی بسیار بزرگ و قطر بالا مناسب هستند، در حالی که دیگر نوک ها برای پاک کردن لوله های خانگی کوچکتر مناسب هستند.

خرید انواع دستگاه لوله بازکنی

  • دستگاه لوله بازکن فنری: این دستگاه متداول‌ترین نوع دستگاه لوله بازکنی است که از یک فنر بلند و انعطاف‌پذیر تشکیل شده است. فنر به موتور دستگاه متصل می‌شود و با چرخش موتور، فنر داخل لوله می‌شود و گرفتگی را رفع می‌کند.
  • دستگاه لوله بازکن ارابه‌ای: این دستگاه برای گرفتگی‌های سخت‌تر و در لوله‌های با قطر بیشتر استفاده می‌شود. دستگاه لوله بازکن ارابه‌ای از یک مخزن آب، یک پمپ و یک شلنگ تشکیل شده است. با روشن کردن دستگاه، آب با فشار زیاد از طریق شلنگ به داخل لوله فرستاده می‌شود و گرفتگی را رفع می‌کند.
  • دستگاه لوله بازکن دریلی: این دستگاه شبیه به دستگاه لوله بازکن فنری است، با این تفاوت که فنر به جای موتور به یک دریل متصل می‌شود. از این دستگاه برای گرفتگی‌های لوله‌های فاضلاب در منزل و محل کار می‌توان استفاده کرد.
  • دستگاه لوله بازکن تراکم هوا: این دستگاه از فشار هوا برای رفع گرفتگی لوله‌ها استفاده می‌کند. دستگاه لوله بازکن تراکم هوا برای گرفتگی‌های سخت و در لوله‌های با قطر بزرگ کاربرد دارد.

بهترین قیمت دستگاه لوله بازکنی از ابزار مارکت

دستگاه های لوله بازکنی با برندهای مختلف مانند دستگاه لوله بازکنی نک، دستگاه لوله بازکنی شمس، دستگاه لوله بازکنی میلاد، دستگاه لوله بازکنی ای جی پی، دستگاه لوله بازکنی جی سی بی در بازار وجود دارند، ابزار مارکت سایت تخصصی خرید آنلاین ابزار آلات می باشد که به راحتی می توانید با مراجعه به این سایت از خرید همراه با مزایایی مانند ارسال رایگان، ضمانت اصالت کالا، پشتیبانی کادر فروش و ضمانت بازگشت کالا در 7 روز بهره مند گردید.

 

 

 

بیشتر...
کمتر...
از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید