ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 2 میلیون تومان
ارسال رایگان سفارش

جستجو برای این ترکیب از فیلترها با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت.

تلاش کنید:

- تعدادی از فیلتر ها را حذف کنید.

- در جستجو از عبارت‌های متداول‌تر استفاده کنید.

مجموع نتایج : 63
{{_translate.BLOCKS_PRODUCTS_PROMOTIONS_FINISHED_RIBBON_TEXT}}
تخفیف
روز و : ساعت و : دقیقه و : ثانیه
فروش ویژه به اتمام رسید!
{{$_product.title}}

.
{{_defines.currency.sign}}
.
{{_translate.CALL_FOR_PRICE}}
{{_translate.STOP_PRODUCTION}}
{{_translate.NOT_AVAILABLE}}
مجموع نتایج :

خرید کفش ایمنی

پا قلب دوم انسان ها است و در محیط کار نیز باید برای مراقبت از آن بسیار کوشا بود و باید به مسائل بهداشتی و ارگونومیکی کفش توجه کرد. طرز قرار گرفتن پا در کفش ارتباط مستقیمی با طرز اسکلت بدن و مخصوصا ستون فقرات دارد. و استفاده از کفش های ناایمن و نامناسب باعث عوارضی مانند گرفتگی های مزمن ستون فقرات، چشم درد و سردردهای مزمن می شود اما در نهایت نیز باید کفش زیبایی ظاهری داشته باشد تا کاربر با رغبت و بدون اجبار از کفش ایمنی استفاده شود.
در محیط های کاری افتادن اشیاء، روغنی بودن محیط کار، وجود اشیاء تیز و برنده و مذاب و یا جریان الکتریسیته بسیار عادی است و کفش های ایمنی یا کفش کار وظیفه حفاظت از پا در برابر سقوط اشیاء، جلوگیری از سر خوردن و لغزش پا، محافظت در برابر جریان الکتریکی و  مراقبت از پا در برابر سوختگی  را دارد و کفش ایمنی از اولیت ضروریات برای رعایت ایمنی کار است. 

بهترین قیمت کفش ایمنی از ابزار مارکت

کفش های ایمنی از برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که از با کیفیت ترین کفش های ایمنی می توان به کفش ایمنی یحیی، کفش ایمنی فرزین، کفش ایمنی کلار اشاره کرد. ابزارمارکت مجموعه ای از انواع کفش ایمنی را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما همراهان محترم قرار داده است تا به راحتی با مقایسه این محصولات انتخابی آگاهانه برای خرید کالای مورد نظر خود داشته باشید. پیشنهاد میکنیم برای آشنایی با انواع کفش ایمنی و کاربرد هر کدام به مقاله ای که در این خصوص روی وبسایت قرار دارد مراجعه نمایید.

بیشتر...
کمتر...
از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید