ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 2 میلیون تومان
ارسال رایگان سفارش

جستجو برای این ترکیب از فیلترها با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت.

تلاش کنید:

- تعدادی از فیلتر ها را حذف کنید.

- در جستجو از عبارت‌های متداول‌تر استفاده کنید.

{{_translate.BLOCKS_PRODUCTS_PROMOTIONS_FINISHED_RIBBON_TEXT}}
تخفیف
روز و : ساعت و : دقیقه و : ثانیه
فروش ویژه به اتمام رسید!
{{$_product.title}}

.
{{_defines.currency.sign}}
.
{{_translate.CALL_FOR_PRICE}}
{{_translate.STOP_PRODUCTION}}
{{_translate.NOT_AVAILABLE}}
مجموع نتایج :

خرید بهترین مارک آچار فرانسه

آچار فرانسه یک آچار تنظیم شونده ساده و در عین حال بسیار کاربردی است که مانند دیگر آچارهای تنظیم شونده است که امکان تغییر سایز دهانه کارگیر برخوردار است. آچار فرانسه برای باز و بست پیچ و مهره ها با سایزهای مختلف بکار گرفته می شود و از سه قسمت اصلی تشکیل شده که عبارتند از بدنه آچار که فک ثابت آچار نیز روی آن متصل است، فک متحرک و پیچ تنظیم. هنگام چرخاندن پیچ تنظیم فک متحرک بنابر جهت گردش پیچ تنظیم از فک ثابت دور یا نزدیک می شود و سایز دهانه کارگیر کوچک یا بزرگتر می گردد. آچار فرانسه مورد نیاز در هر خانه و کارگاهی می باشد.

مشخصات آچار فرانسه 

یکی از مهمترین مشخصات آچار فرانسه جنس آلیاژ بدنه آن است که عمدتا از آلیاژهای فولادی با روش فورج (آهنگری گرم) ساخته می شود و بنابر کیفیت ساخت آن از آلیاژهای مقاوم تر یا ضعیف تر استفاده می شود و اصولا تفاوت قیمت آچار فرانسه ها نیز به کیفیت آلیاژ آن و البته تا مقداری به برند آن نیز مرتبط می شود. از مشخصات دیگر در آچار فرانسه عایق دار بودن یا بدون عایق (دسته فلزی) بودن دسته آن است و در مواردی که نیاز به آچار عایق و ایمن است از آچارهای با دسته عایق و روکشدار استفاده می شود که روکش دسته آن از پلیمرهای لاستیکی (rubber) ساخته می شود.
آچار فرانسه در سایزهای مختلفی وجود دارد که در واقع طول کل آچار در واحد اینچ (imperial system) می شود سایز آچار فرانسه. لازم به ذکر است در هنگام خرید آچار فرانسه می بایست به سایز کارگیر یا دهانه آن نیز توجه نمود و بر اساس سایز پیچ و مهره های مورد استفاده ، آچار فرانسه مناسب را انتخاب و خریداری نمایید و انواع آچار فرانسه ، و بهترین آچار فرانسه آمریکایی و بهترین قیمت آچار فرانسه بزرگ را با ارسال رایگان از ابزار مارکت خریداری نمایید. 

خرید آچار فرانسه از ابزار مارکت

با تماس با ابزار مارکت میتوانید انواع آچار فرانسه آمریکایی را با بهترین قیمت آچار فرانسه آمریکایی انتخاب و خریداری نمایید با مشاهده عکس آچار فرانسه بهترین آچار فرانسه آمریکایی را تهیه نمایید. 
آچار فرانسه ایران پتک یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده ابزار ایرانی است که آچار فرانسه های بسیار با کیفیتی تولید میکند. از برندهای دیگر تولید کننده آچار فرانسه در بازار ایران می توان به آچار فرانسه رونیکس ، آچار فرانسه تیل و از برندهای با کیفیت تایوانی می توان به آچار فرانسه جانزوی و آچار فرانسه فورس نیز اشاره کرد.
فروشگاه ابزار مارکت تلاش کرده مجوعه ایی از بهترین برندها و کیفیت ها را در کنار هم جمع کند تا انتخاب، مقایسه و خرید انواع آچار فرانسه براحتی و با ارسال رایگان همراه با ضمانت اصالت و سلامت کالا و ضمانت بازگشت کالا برای شما همراه عزیز ابزار مارکت براحتی قابل انجام باشد.

بیشتر...
کمتر...
از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید