ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 2 میلیون تومان
ارسال رایگان سفارش

جستجو برای این ترکیب از فیلترها با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت.

تلاش کنید:

- تعدادی از فیلتر ها را حذف کنید.

- در جستجو از عبارت‌های متداول‌تر استفاده کنید.

مجموع نتایج : 382
{{_translate.BLOCKS_PRODUCTS_PROMOTIONS_FINISHED_RIBBON_TEXT}}
تخفیف
روز و : ساعت و : دقیقه و : ثانیه
فروش ویژه به اتمام رسید!
{{$_product.title}}

.
{{_defines.currency.sign}}
.
{{_translate.CALL_FOR_PRICE}}
{{_translate.STOP_PRODUCTION}}
{{_translate.NOT_AVAILABLE}}
مجموع نتایج :

خرید میکرومتر

میکرومتر ابزاری برای اندازه گیری بسیار دقیق در صنایع مختلف سبک و سنگین، ساخت و تولید قطعات مهندسی و کاربری های تخصصی است. این دستگاه ها را در موقعیت و شرایط کاری که نیاز به محاسبه بسیار دقیق اندازه در ابعاد داخلی، خارجی و عمق یک قطعه است استفاده می کنند. به عبارت بهتر میکرومترها در پروژه هایی مثل تراشکاری دقیق یک قطعه، تنظیمات تاسیساتی حساس نیروگاه ها و آزمایشگاه ها، تولید لوازم مکانیکی خودروها و ماشین های الکترونیک، ساخت چرخ دنده و رزوه دندانه ها، ساخت شفت، توربین، استوانه ها و سیلندرهای مهندسی و محصولاتی مشابه که باید بیشترین دقت را در حد میکرون داشته باشند یکی از مهمترین ابزارها محسوب می شوند. میکرومتر ها در کارکرد به چند گروه از جمله میکرومتر داخل سنج و میکرومتر خارج سنج و میکرومتر عمق سنج تقسیم شده و فاصله های بسیار ریز و جزیی و کوچک را به طور مستقیم و با دقتی بیشتر و سریع تر از کولیس اندازه گیری می کنند. نوع سنجش و نحوه خواندن میکرومتر به سه دسته تقسیم می شود که متداول ترین آن میکرومتر ساده یا ورنیه بوده و نوع دیگر آن که با یک صفحه دیال همراه است به عنوان میکرومتر ساعتی یا عقربه ای شناخته می شود. اما نوع پیشرفته آن، میکرومتر دیجیتال یا رقمی نام دارد که کار با این نوع به مراتب راحت تر است. واحد اندازه گیری میکرومتر هم بصورت اینچ و هم میلی متر ساخته می شود و دامنه اندازه گیری میکرومترها ابعادی متنوع دارد. سایزهای 0 تا 25، 25 تا 50، 50 تا 75، 75 تا 100 میلی متری و بیشتر مربوط به میکرومتر متریک و دامنه های 0 تا 1، 1 تا 2، 2 تا 3 اینچ و بالاتر نیز مربوط به میکرومتر اینچی از ظرفیت های متداول و پر مصرف میکرومتر ها هستند. دقت اندازه گیری میکرومتر معمولا در حد صدم و هزارم میلی متر و اینچ است تا نتیجه اندازه گیری بسیار دقیق باشد. برای اطلاعات بیشتر به مقاله انواع میکرومتر را بشناسید و روش خواندن میکرومتر را یاد بگیرید در همین مورد در قسمت آموزه های ابزار مراجعه کنید.

در خرید میکرومتر برخی پارامترها مثل دامنه اندازه گیری، دقت، نوع سنجش (ساده، ساعتی، دیجیتال) نوع خارج سنج یا داخل سنج یا عمق سنج و البته کالیبره بودن آن از موارد متعددی است که مورد توجه خریداران این ابزار می باشد.

 

بهترین قیمت میکرومتر در ابزار مارکت

فروشگاه اینترنتی ابزار مارکت در این بخش سعی کرده چندین برند متنوع مانند میکرومتر کیو ال آر، میکرومتر آکاد، میکرومتر اینسایز، میکرومتر میتوتویو، میکرومتر گوانگلو، میکرومتر آسیمتو و ... را با ظرفیت های مختلف اندازه گیری و با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی و گواهینامه کالیبراسیون تمام محصولات ارائه نماید تا با بررسی مشخصات فنی و مقایسه انواع میکرومتر، لذت خرید میکرومتر برای شما فراهم شود. در قسمت توضیحات محصولات می توانید معرفی و مشخصات میکرومتر را بخوانید و در صفحه مقایسه قیمت میکرومتر و توضیحات کوتاه و مشخصات فنی آنها را کنار هم مشاهده کنید.
بیشتر...
کمتر...
از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید