قدرت و کیفیت عالی را با برند متابو لمس کنید

قدرت و کیفیت عالی را با برند متابو لمس کنید

به جرأت می توان گفت متابو یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین شرکت های تولید ابزار در جهان است این شرکت با موجودیت آلمانی و توان طراحی و قدرت تولید بالا نزدیک به یک قرن در زمینه تولید ابزار های صنعتی فعالیت دارد.
حضور برند متابو در ایران به بیش از 60 سال می رسد. با توجه به تنوع برند های تولید ابزار و رقبای قدرتمندی همچون بوش ، بلک اند دکرز ، ماکیتا و ده ها شرکت معتبر دیگر علاوه بر تبلیغات محدود و شاید ناچیز توانسته مشتریان خود را پیدا کرده و همیشه آنها را با کیفیت عالی مجذوب خود کند.
کارخانه اصلی متابو در شهر صنعتی کوچک و زیبای نورتینگن آلمان قرار دارد. نورتینگن در 30 کیلومتری شهر اشتوتگارت واقع شده که از شهرهای معروف آلمان به ویژه در صنعت خودورسازی است. این شرکت در شهر مپن در شمال آلمان نیز واحدهایی برای تولید ابزار دارد. این را هم باید خاطر نشان کنم که رنگ اصلی محصولات متابو سبز است.

متابو علاوه بر آلمان در کشور چین هم در طی این سالها به روال بسیاری از شرکت های بزرگ بین المللی، واحدی را راه اندازی کرده است. در این شرکت کلیه مراحل ساخت و کنترل کیفیت توسط متخصصین آلمانی شرکت اصلی متابو، صورت می پذیرد و در حال حاضر بخشی از تولید بین المللی متابو در کارخانه شانگهای انجام می گیرد.
هم اکنون تعداد زیادی از افراد در بخش های مختلف کارخانجات متابو در سراسر دنیا مشغول به فعالیت هستند . نمایندگی های فروش محصولات متابو نیز در بیش از 120 کشور دنیا حضور دارند. شرکت متابو در سال 1924 میلادی یعنی 93 سال پیش توسط سه دوست در شهر نورتینگن پایه گذاری شد. این شرکت هم اکنون بیش از 2400 کارمند در سراسر دنیا دارد که از این تعداد ، 1460 نفر در کارخانه نورتینگن مشغول به فعالیت هستند. متابو بیش از 500 اختراع و مدل های مختلف ابزار برقی را به نام خود در جهان به ثبت رسانده است که 90 درصد آنها از پس از انقضاء مورد استفاده سایر سازندگان قرار گرفته است.

اولین ابزارهای برقی شامل دریل، سنباده، دریل یونیورسال و اره گرد متابو در سال 1928 به دنیا عرضه شد.

متابو اولین دریل چکشی تمام فلزی خود را نیز در سال 1957 ساخت. این دریل معروف شده به ستون فقرات صنایع آلمان پس از جنگ. این دستگاه همچنین برای اولین بار مجهز به کلاچ ایمنی بود. در سال 1969 نیز اولین دریل چکش با کنترل خودکار سرعت در این شرکت ساخته شد.
در سال 2000 میلادی موتور ماراتن در متابو ساخته شد که عمر مفید آن در قیاس با موتورهای قبلی این شرکت، بیش از 5 برابر بود. در همین سال شرکت متابو از باتری های لیتیومی برای ابزار های شارژی شرکت استفاده کرد.

هم اکنون محصولات متابو با تنوع تولید بیش از 200 نوع ابزار و 3600 قطعه لوازم یدکی در بیش از 100 کشور دنیا مورد استفاده کارخانجات و صنعت گران است.
شرکت متابو در سال 1980 با 48 درصد و در سال 2009 با صادرات بیش از 80 درصد محصولات خود مرغوبیت، مقبولیت و اعتماد جهانی مصرف کنندگان را در زمینه های مختلف صنایع و شرایط جغرافیایی اثبات کرده است.

متابو 25 شعبه مدیریت منطقه ای در کشورهای دیگر از جمله ایالات متحده ، استرالیا، چین و ... دارد که مستقیما توسط مدیران متابو اداره می شوند.

در حال حاضر فروشگاه اینترنتی ابزار مارکت این افتخار را دارد که به عنوان عاملیت فروش محصولات متابو در ایران فعالیت نماید.

 

www.abzarmarket.com Amoze metabo 2

 

ما در فروشگاه اینترنتی ابزار مارکت به عنوان نمایندگی فروش متابو علاوه بر توضیحات و بررسی مشخصات ابزار های متابو سعی کرده ایم در طرح های مختلف همچون تخفیف های شگفت انگیز هفتگی بهترین قیمت ها را برای مصرف کنندگاه عزیز فراهم کنیم و با ایجاد سایت فروشگاهی ابزار مارکت ، بستر مناسب و راحتی را برای خرید اینترنتی مهیا نماییم.

برای دسترسی راحت و سریعتر به ابزار های متابو می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید.

انواع ابزار های متابو

انواع دریل متابو

انواع دریل پیچ گوشتی شارژی متابو

انواع مینی فرز متابو

انواع اره فارسی بر متابو

انواع بتن کن و چکش تخریب متابو

انواع سر پیچ گوشتی ( سر بیت ) متابو

انواع مته و ست مته متابو

 

 

نظرات کاربران
امتیاز کاربران به این مطلب | از ۵ ( مشارکت کننده)
نفر
شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • |

    • |

    نظری جهت نمایش موجود نیست
    از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید