ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 2 میلیون تومان
ارسال رایگان سفارش

جستجو برای این ترکیب از فیلترها با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت.

تلاش کنید:

- تعدادی از فیلتر ها را حذف کنید.

- در جستجو از عبارت‌های متداول‌تر استفاده کنید.

مجموع نتایج : 61
{{_translate.BLOCKS_PRODUCTS_PROMOTIONS_FINISHED_RIBBON_TEXT}}
تخفیف
روز و : ساعت و : دقیقه و : ثانیه
فروش ویژه به اتمام رسید!
{{$_product.title}}

.
{{_defines.currency.sign}}
.
{{_translate.CALL_FOR_PRICE}}
{{_translate.STOP_PRODUCTION}}
{{_translate.NOT_AVAILABLE}}
مجموع نتایج :

 پیستوله برقی 

رنگ پاش برقی ابزاری برای نقاشی و رنگ پاشی می‌باشد. این دستگاه با توانایی پاشش انواع رنگ مایع به صورت پودری، امکان رنگ آمیزی یک دست و سریع تر را برای ما فراهم می‌کند. دستگاه رنگ پاش به کمک موتور الکتریکی که بوسیله سیلندر و پیستون تولید فشار باد می کند می‌تواند رنگ را با سرعت بسیار زیاد به سطح کار پرتاب کرده و محیط وسیعی را در مدت زمان اندک رنگ آمیزی کرد.

طرز کار با پیستوله برقی بسیار شبیه به کار با پیستوله بادی است و برای انتخاب آن نکاتی نظیر حجم مخزن رنگ پیستوله برقی، حداکثر جریان خروجی از سر تفنگ رنگ پاش، میزان فشار پرتابی دستگاه و سایز خروجی نازل از موارد مهم بسیار حائز اهمیت می باشند لازم به ذکر است که چنین دستگاهی به علت کار در دستان کاربر، نباید وزن زیادی داشته باشد و باید قابلیت حمل و نقل و استفاده آسان را به صورت همزمان دارا باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در قسمت آموزه های ابزار مقاله ی طریقه نگهداری و استفاده از پیستوله رنگ را ملاحظه فرمایید.

خرید پیستوله برقی رنگ پاش از ابزار مارکت

برای خرید پیستوله رنگ می توانید در برندهایی مانند پیستوله برقی رونیکس، پیستوله برقی هیوندای، پیستوله برقی کرون و پیستوله برقی ای جی پی AGP و ... جستجو کنید. پس از شناخت کامل پیستوله رنگ پاش و مقایسه این ابزار با یکدیگر و ملاحظه کردن تمامی اطلاعات و مشخصات هر کدام از این محصولات با کمک کارشناسان ابزار مارکت اقدام به خرید پیستوله برقی نمایید همچنین می توانید برای آگاهی از بهترین مدل های این محصول مقاله بهترین پیستوله برقی رنگ پاش را مطالعه نمایید.

بیشتر...
کمتر...
از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید