برترین برندهای اره برقی زنجیری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، شاهد تولید دستگاه‌های تخصصی در زمینه برش چوب مخصوصا اره های زنجیری هستیم. انتخاب از میان برترین برندهای اره برقی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید برای انجام کارهای نجاری و باغبانی، گزینه مورد دلخواه خود را پیدا کنید؛ چرا که خیلی از اوقات، انتخاب نامناسب ابزار می‌تواند روی نتیجه‌ کار، تاثیر منفی بگذارد. بنابراین برای انتخاب دستگاه اره برقی زنجیری صحیح از میان برندهای متنوع، به کمی جستجو نیاز است تا با ارزیابی همه جوانب بتوانید ابزار مورد دلخواه خود را پیدا کنید.

اگر شما هم به دنبال انتخاب و خرید هوشمندانه اره برقی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مطالعه این مقاله از ابزار مارکت را از دست ندهید. آشنایی با برترین برندهای اره برقی بازار ایران کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

اره زنجیری چیست؟

در گذشته برای برش و تراش دادن چوب، از اره‌های دستی استفاده می‌شد، اما این ابزارها به قدرت فیزیکی بسیار بالایی نیاز داشتند. علاوه بر این کار برش با این مدل از اره‌ها مدت زمان زیادی به طول می‌انجامید. امروزه با تولید اره زنجیری کار برش با سرعت و کارایی بالایی انجام می‌گیرد چرا که اره‌های زنجیری مجهز به موتور برقی و و یا موتور با سوخت‌های فسیلی مثل بنزین هستند و کمک می‌کنند تا بتوانید کار برش را با سرعت و دقت بالایی انجام دهید.

اره زنجیری در تعریف ساده متشکل از دو قسمت کلی، یعنی یک کنسول موتور برقی/شارژی یا موتور بنزینی و یک قسمت مکانیکی دارای ساطور و زنجیر برش است. با دادن انرژی به موتور، نیروی تولید شده، قسمت دوم دستگاه یعنی بخش مکانیکی شامل ساطور و تیغه اره را با سرعت بالا به گردش در می‌آورد و دندانه های زنجیر اره چوب را برش می‌دهند.

 

کاربردهای اره برقی زنجیری

هر چند که هر دو نوع بنزینی و برقی کاربردی گشترده و مشابه هم دارند، اما عملکرد اره برقی در صنایع مختلف کمی متفاوت از نوع اره زنجیری بنزینی است. اره زنجیری برقی سایز، ابعاد و وزن کمتری از نوع بنزینی دارد؛ برای کارهای بسیار سنگین برشکاری مناسب نیست و برای برش درخت ها و تنه ها و کنده های بزرگ دارای محدودیت خواهد بود. اما در طرف مقابل، امروزه اره برقی زنجیری برای هرس کردن انواع درختان، بریدن تنه های معمولی و الوارها، زدن سرشاخه‌ها و شاخه زن، برشکاری بدون آلودگی و با صدای کم در چوب و... یکی از بهترین گزینه ها است. اما باید بگوییم که این موارد تنها کاربردهای اره‌ برقی نیستند، بلکه از اره زنجیری برقی می‌توان در زمینه‌های دیگری مانند آتش‌نشانی، مجسمه‌سازی، پروژه‌های شهرسازی، صنعت ساختمان‌سازی و غیره نیز استفاده کرد.

 

بهترین برندهای اره زنجیری برقی

اگر قصد خرید اره برقی با کیفیت بسیار بالا را دارید، تنها در میان برندهای بسیار معتبر می‌توانید این ابزار را پیدا کنید. اغلب این برندها، اره‌های برقی و شارژی متنوع و با سایزها و پارامترهای مختلفی را روانه بازار کرده‌اند. مهمترین فاکتورهای خرید اره برقی زنجیری سایز (طول) ساطور، منبع تغذیه (برق شهری یا باتری) و توان خروجی موتور خواهد بود. تمامی این برندها محصولاتی دارند که با عملکرد بسیار عالی خود می‌توانند تمام نیازهای چوب بری روزمره را به خوبی برآورده کنند. در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

 

 

کنزاکس

اگرچه برترین برندهای اره برقی از برندهای خارجی است، اما برندهای معتبر ایرانی نیز در این زمینه کم نیستند و محصولاتی را تولید کرده‌اند که با نمونه‌های خارجی در رقابت هستند. برند کنزاکس Kenzax یکی از بهترین برندهای معتبر است که در زمینه ساخت ابزارآلات صنعتی از جمله اره‌ برقی فعالیت دارد. محصولات تولیدی این شرکت همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به خوبی می‌توانند نیازهای مشتریان را رفع نمایند. از جمله پرفروش‌ترین محصولات این شرکت می‌توان به اره زنجیری شارژی کنزاکس مدل KCC-8418 اشاره کرد که با باتری 18 ولت لیتیوم - یونی 4 آمپر و طول ساطور 150 میلی متر (6 اینچی) ارائه شده است.

 

 

رونیکس

کمپانی رونیکس Ronix هم محصولات خود را با شعار «آخرین ابزاری که می‌خرید» روانه بازار جهانی کرده که یکی از موفق ترین برندها در ایران است. این شرکت توانسته است با تولید انواع ابزارآلات صنعتی باکیفیت و قیمت مناسب، تمامی نیازهای مشتریان خود را برطرف کند. بنابراین در صنعت چوب بری نیز اگر به دنبال خرید بهترین برند اره برقی هستید، رونیکس می‌تواند جزو انتخاب های اول نجاران حرفه‌ای یا برشکاران تازه نفس باشد. از جمله بهترین مدل‌های اره برقی رونیکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اره زنجیری برقی رونیکس مدل 4742
  • اره زنجیری برقی رونیکس مدل 4740
  • اره زنجیری شارژی رونیکس براشلس شاخه زن مدل 8602

 

هیوندای

کمتر چوب‌بر حرفه‌ای پیدا می‌شود که در میان بهترین برندهای اره زنجیری برند مشهور کره‌ای هیوندای Hyundai را نشناسد. این تولیدکننده که حالا بیشتر محصولات و ابزارهای خود را در چین تولید می‌کند توانسته با اره زنجیری برقی های بسیار باکیفیت خود، طرفداران بسیار زیادی در بین کاربران پیدا کند. اره برقی زنجیری های هیوندای بدنه‌ای با رنگ آبی دارد و به دلایلی چون خوش دست بودن، کیفیت قطعات با عمر مفید طولانی و لگد پایین تیغ زنجیر حین برش چوب قطور، درصد بالایی از رضایتمندی طرفداران خود را کسب کرده است. از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اره زنجیری برقی هیوندای مدل HP2440-CS
  • اره زنجیری شارژی هیوندای مدل HP2860

 

ان ای سی

برند چینی ان ای سی NEC در زمینه تولید ابزارآلات صنعتی و حرفه‌ای فعالیت دارد. تنوع بالای محصولات در کنار قیمت مناسب، باعث شده است تا برخی از محصولات این شرکت مانند اره برقی برای خریداران جذاب به نظر برسند. اگر شما هم برای برش چوب و سایر مواد نیاز به خرید اره برقی دارید، می‌توانید برای انجام کارهای خود به این برند بسنده کرده و با خیال راحت از محصولات آن استفاده کنید. از جمله پرفروش‌ترین اره‌های زنجیری بنزینی این شرکت می‌توان به دستگاه اره زنجیری برقی NEC مدل DBB-40 اشاره کرد.

 

 

ماکیتا

در میان برترین برندهای اره زنجیری برقی، محصولات با کیفیت برند ژاپنی ماکیتا Makita بسیار می‌درخشند. اره‌های برقی زنجیری این شرکت به دلیل کیفیت بالای قطعات خود و همینطور سابقه درخشان جهانی در تولید ابزار، بسیار خوب عمل کرده و توانسته‌اند درصد بالایی از رضایت مشتریان را به خود جلب کنند. بنابراین اگر شما هم برای بریدن و هرس کردن شاخ و برگ‌های درختان جنگل به دنبال یک اره برقی زنجیری باکیفیت هستید، محصولات پرفروش زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

  • اره زنجیری برقی ماکیتا مدل UC4020A
  • اره زنجیری برقی ماکیتا مدل UC4551A
  • اره زنجیری برقی ماکیتا مدل UC3541A

 

 

آروا

برند آروا Arva با شعار «ابزار موفقیت» فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است. در حال حاضر این برند ایرانی با راه‌اندازی خط تولید پیشرفته توانسته است سهم زیادی از بازار رقابتی ایران را به خود اختصاص دهد. اره‌های برقی آروا در میان محصولات متنوع این برند بسیار خوش درخشیده‌اند. از جمله مدل‌های اره برقی زنجیری آروا که توانسته‌اند رضایت مشتری را به خود جلب کنند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اره زنجیری برقی آروا مدل 5703
  • اره زنجیری برقی آروا مدل 5702

 

 

ای پی ان

یکی دیگر از بهترین برندهای اره زنجیری برقی، برند چینی ای پی ان APN است. این گروه صنعتی با قیمت های مناسب خود در تولید انواع ابزارآلات برقی و شارژی با کیفیت بالا توانسته است از محبوبیت خوبی در بین فنی‌کارهای ایرانی برخوردار باشد. از بهترین اره‌های برقی این شرکت دستگاه اره زنجیری برقی APN مدل CS 40B است که با قابلیت‌های منحصر به خود توانسته است امتحانش را پس بدهد.

 

 

کرون

مارک معروف و محبوب چینی کرون Crown هم در بازار ایران دارای سابقه‌ای موفق است که این محبوبیت در دو دستگاه اره زنجیری برقی پر فروش این برند دیده می‌شود. ابزارآلات برند کرون بدنه مستحکمی دارند و به لطف کیفیت خوب قطعات خود توانسته‌اند، اعتماد بسیاری از نجاران و برشکاران چوب را به خود جلب کنند. پرفروش‌ترین اره‌های برقی زنجیری کرون شامل دو مدل زیر است:

  • اره زنجیری برقی کرون مدل CT15164
  • اره زنجیری برقی کرون مدل CT15162

 

 

اکتیو

برند چینی اکتیو Active جزو یکی از پیشتازان حرفه‌ای در زمینه تولید ابزارآلات برشکاری است. نوآوری در ساخت محصولات این شرکت باعث شده است تا در میان برترین برندهای اره برقی این برند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد. اگر شما هم برای برش‌های عمیق تنه درختان یا چوب به دنبال یک اره برقی باکیفیت هستید، مدل پرفروش اره زنجیری برقی اکتیو مدل AC-2640EL را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

 

المکس

یکی از نام های قدیمی و پر فروش در این گروه محصولات برند المکس Elmax است که یک برند چینی بوده و دستگاه اره برقی زنجیری آن کیفیت بالایی دارد. اگر چه در حال حاضر تولیدات و عرضه ابزارهای المکس با محدودیت در بازار روبروست اما کیفیت و قدرت برشکاری اره زنجیری برقی المکس مدل C.S 461 برای بسیاری از کاربران مثال زدنی خواهد بود.

 

 

توسن

برند ایرانی توسن Tosan به صورت کاملا تخصصی در زمینه تولید ابزارآلات برقی و شارژی فعالیت دارد. کیفیت قابل قبول در کنار قیمت مناسب و خدمات پس از فروش آن باعث شده است تا محصولات این شرکت ایرانی در دو کشور چین و تایوان نیز تولید شوند. اگر برای کارگاه نجاری خود قصد خرید اره زنجیری از بهترین برندهای اره زنجیری را دارید، دو مدل پرفروش برند توسن را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

  • اره زنجیری برقی توسن مدل 5540CS
  • اره زنجیری برقی توسن مدل 5541CSX

 

 

نک

ابزارآلات برشکاری و باغبانی نک NEK در چین تولید شده و از آنجا به ایران و سایر کشورهای جهان ارسال می‌شود. یکی از دلایل شهرت جهانی محصولات این برند، تولید ابزارآلات صنعتی مرغوب و با قیمت مناسب است که گارانتی رسمی هم دارد. تمامی محصولات این شرکت از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و به خوبی می‌توانند تمام نیازهای مشتریان را رفع کنند. یکی از محصولات تولیدی این شرکت، اره زنجیری است که با کیفیت بالای قطعات خود توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. برای همین از پرفروش‌ترین دستگاه های برشکاری چوب در بازار می‌توان از اره زنجیری برقی نک مدل NEK 2240 CS نام برد.

 

جمع بندی مقاله برترین برندهای اره برقی

این مقاله مانند یک راهنمای خرید به شما کمک می‌کند تا بتوانید از بین برترین برندهای اره برقی زنجیری، به راحتی مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. چرا که کیفیت ساخت بالای یک اره زنجیری برقی، تنها در میان شرکت‌های معروف تولیدکننده این ابزار برش دیده می‌شود. غیر از این برندهای اشاره شده در بالا می‌توان به چند مارک دیگر مثل اره زنجیری برقی تاپ گاردن Top Garden و همینطور اره زنجیری برقی پوکا Pukka هم اشاره کرد که از جمله نام های موفق بازار هستند.

 

 

شما می‌توانید برای مشاهده پرفروش‌ترین اره‌های برقی از تمام سازندگان و برندهای معتبر داخلی و خارجی به فروشگاه آنلاین ابزار مارکت مراجعه کنید و با توجه به مشخصات فنی و کارایی دستگاه، مدل های مورد نظر خود را انتخاب و به خرید اره زنجیری برقی طبق سلیقه و نیاز خود بپردازید. همچنین می‌توانید قبل از سفارش آنلاین، از مشاوره‌های تخصصی و فنی این سایت تخصصی و مرجع ابزار ایران نیز بهره‌مند شوید.

نظرات کاربران
امتیاز کاربران به این مطلب | از ۵ ( مشارکت کننده)
نفر
شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • |

    • |

    نظری جهت نمایش موجود نیست
    از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید