معرفی 10 مدل از بهترین پمپ باد فندکی های خودرو

برای انتخاب بهترین پمپ باد فندکی که به انگلیسی به آن Car Air Pump یا Tire Air Inflator می‌گویند، به فاکتورهای متنوعی باید توجه کرد. برخی بدیهیات مثل توان، سایز، وزن، میزان کار در هر نوبت و سرعت باد دهی از جمله این موارد است. معمولا خریداران به این نکات اصلی توجه می‌کنند، اما مواردی که بیشتر افراد حین خرید کمپرسور هوا فندکی متوجه آنها نیستند، بعضی امکانات جانبی و اضافه مدل های مختلف است که در شرایط حساس و اضطراری وجودشان بسیار کمک خواهد کرد. داشتن چراغ قوه برای کار در هوای تاریک و شب، توان باد زند لاستیک ماشین بدون جک زدن، خاصیت دمندگی باد، امکان استفاده روی ماشین های شاسی بلند و SUV، تک سیلندر بودن یا دو سیلندر بودن، قابلیت کار بدون روشن کردن اتومبیل، ماکزیمم فشار هوای تولیدی، امکان جابجایی آسان، داشتن لوازم جانبی کامل از جمله چندین نازل و سوزن مختلف برای کارهای گوناگون و... همگی موضوعات بسیاری مهم هستند که به تهیه بهترین مارک پمپ باد فندکی ماشین و بهترین پمپ باد برای ماشین ارتباط مستقیم دارند.

 

 

بهترین پمپ باد فندکی

در ادامه این مطلب با توجه به تجربه استفاده کاربران و رانندگان و میزان فروش این ابزارهای محبوب در کشور، به معرفی 10 مدل از برترین پمپ ها و کمپرسور باد فندکی و شهری خودرو می‌پردازیم.

 

1 - پمپ باد فندکی بوهو مدل BOX1

اولین پیشنهاد لیست را با یکی از پر فروش ترین محصولات این گروه شروع می‌کنیم. کمپرسور باد فندکی BOHO مدل باکس وان یا x1 به دلیل داشتن 2 سیلندر داخلی و جعبه ای که با لوازم جانبی و برخی ابزارآلات دستی پرکاربرد مثل پیچگوشتی، کاتر، انبر دم باریک و... عرضه می‌شود همیشه یکی از انتخاب های اول خریداران است. نکته مثبت و مهم دیگر این مدل امکان تغذیه پاور پمپ به 2 روش فندک داخل اتاقک و سر باتری خودروست که این شیوه با انبرهای چنگالی داخل جعبه ممکن می‌شود. حداکثر فشار باد تولیدی برابر 150 PSI و حجم تولید هوا تا 60 لیتر بر دقیقه در این مدل نیازهای هر فردی را برآورده می‌کند.

مزایا:

- فروش با لوازم جانبی کامل به همراه چند ابزار دستی مناسب پنچرگیری

- قدرت بالا با 2 سیلندر و کیفیت هوا دهی مناسب برای مواقع مختلف

- امکان اتصال دوگانه برق با فندک و سر باتری

- شلنگ بلند و دارای سیستم حفاظت دستگاه در برابر نوسان

معایب:

- کیفیت پایین برخی ابزارهای جانبی مثل انبر دم باریک

- بدنه متوسط و مستعد شکستگی در قسمت های پلاستیکی

 

2 - پمپ باد فندکی گالان مدل 6220

مورد بعدی به عنوانی که به جرات یکی از بهترین پمپ باد فندکی در بازار ایران است می‌رسد. کمپرسور هوا Galan 6220 ساخت تایوان بوده و به دلیل خروجی پر قدرت برای همه ماشین های سواری و بیشتر خودروهای آفرود و شاسی بلند با تایرهای نسبتا بزرگ نیز مفید خواهد بود. کیفیت ساخته بدنه و طراحی دسته آن درجه یک بوده و با همین تک سیلندر و ابعاد جمع و جورش می‌تواند تا فشار 10 بار هوا تولید کند. موتور داخلی دستگاه، ساختمان و سیم پیچی کاملا مسی دارد و با برق مستقیم 12-14 ولت کار خواهد کرد. هر چند که پاور آن با فندک تغذیه می‌شود و انبرهای اتصال سر باتری با آن همراه نیست، اما امکان تغذیه و اتصال به باتری هم در صورت تهیه این چنگال‌ها وجود دارد.

مزایا:

- خروجی عالی با بدنه جمع و جور راحتی در حمل

- دارای قطع کن خودکار بعد از رسیدن به فشار مناسب باد لاستیک

- متناسب برای ماشین های آفرود، SUV و شاسی بلند

- کیفیت بالای بدنه و کارکرد با عمر مفید طولانی

معایب:

- قیمت بالاتر در مقایسه با رقبا و با توجه به تک سیلندر بودن

 

3 - پمپ باد فندکی تیگران مدل TG-TI02

این کمپرسور از مدل های دیگر با دو سیلندر است که نیاز به برق DC و 12 ولت داشته و قابلیت روشن شدن با سوییچ فندک و یا مستقیم از سر باتری را دارد. غیر از اشاره به اینکه خروجی هوای این پمپ باد تا حداکثر 150 PSI و حجم 60 لیتر در دقیقه خواهد بود، طراحی عالی و مناسب آن به کیفیت کار دستگاه کمک شایانی می‌کند. به این صورت که این مدل پمپ با توجه به پایه‌های ثابت به صورت کم لرزش کار خواهد کرد و به دلیل دسته حمل راحت و خوش دست، جابجایی پمپ باد را به آسانی انجام خواهد شد.

مزایا:

- طراحی عالی دستگاه و دسته دو پارچه با روکش لاستیکی و با فاصله از بدنه

- کم لرزش با داشتن پایه های ثابت کننده در کنار 2 سیلندر بودن موتور

- مجهز به چراغ قوه بزرگ روشن کننده سطح و فضا مناسب شرایط تاریک

- قابل اتصال به 2 روش به همراه چنگال های سر باتری

معایب:

- کیفیت بدنه متوسط در قسمت های پره ای و اصلی

 

4 - پمپ باد فندکی و برقی اکتیو مدل AC-1525D

مورد بعدی به یکی از پمپ های باد خاص و زیبا ساخت شرکت Active می‌رسد. محصولی که در بازار به نام کمپرسور باد دو کاره معروف شده چرا که امکان اتصال همزمان به برق 12 ولت DC و برق شهری 220 ولت AC در آن فراهم است. همانطور که مشاهده می‌کنید شکل و طراحی بدنه این پمپ چشمگیر بوده و با طرح یکپارچه و جمع و جور براحتی به کمک دسته جابجا می‌شود و نگهداری آن در ماشین و خانه هیچ مشکلی نخواهد داشت. موتور تک سیلندر آن توان 90 واتی دارد و تا فشار 10 بار کار تولید باد را انجام می‌دهد.

مزایا:

- امکان کار در هر دو نوع برق مستقیم DC و متناوب شهری AC

- دو عدد کابل بلند تغذیه برق 220 ولت 1.8 متر و کابل برق 12 ولت 3 متری

- بدنه جمع جور و فوق العاده با نگهداری و حمل آسان و راحت

- قیمت ارزانتر در قیاس با کمپرسورهای بادی دیگر هم رده

معایب:

- تولید باد با حجم پایین 25 لیتر در دقیقه در مقایسه با محصولات مشابه

- ارائه بدون کیف حمل

 

5 - پمپ باد فندکی رونیکس مدل RH-4260B

در ادامه کالاهای با کیفیت و یکی از عنوان های پرفروش ترین پمپ باد فندکی در ایران به مدل Ronix 4260B می‌رسیم. کمپرسور باد فندکی 3 کاره دیجیتال رونیکس که ساخت خلاقانه‌ای داشته و همزمان می‌تواند در 3 حالت و کاربری پمپ باد، بلوور (دمنده باد) و چراغ قوه بزرگ و پر نور با برق 12 ولت فندکی انجام وظیفه کند. برای همین هدف، به همراه این کالا یک خرطومی بلند 48 سانتی متر جهت حالت بلوور و یک شلنگ و نازل بلند 80 سانتی متر برای حالت کاری پمپ در نظر گرفته شده است. طراحی زیبا و هوشمند این دستگاه تمامی وسایل جانبی آن مثل شلنگ، نازل و سوزن ها را بر روی خود جای می‌دهد. به همراه این مدل یک کیف برزنتی با کیفیت جهت حمل دستگاه نیز ارائه شده است.

ضمن اینکه این مدل رونیکس در دو نسخه ساخته شده و مدل دوم با کد RH-4260 به بازار می‌شود. ورژن دوم در مشخصات فنی کاملا با مدل 4260B یکی بوده و تنها کیف حمل برزنتی را ندارد.

مزایا:

- عملکرد 3 کاره پمپ باد / دمنده باد (بلوور) / چراغ قوه بزرگ و پر نور

- حجم خروجی باد 400 لیتر در دقیقه در حالت بلوور

- مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتال و ماکزیمم فشار تولیدی باد تا 160 PSI برابر با 11.5 بار

- دارای شلنگ بلند پمپ، خرطومی جداگانه بلند بلوور و چراغ LED (به همراه کیف برزنتی در مدل RH-4260B)

معایب:

- حجم تولیدی پایین باد در حالت پمپ برابر با 16 لیتر در دقیقه

 

6 - پمپ باد فندکی نووا مدل NTA-9161

دستگاه دیگری که شباهت زیادی به مورد قبلی یعنی 4260 رونیکس دارد، کمپرسور باد فندکی 3 کاره دیجیتال نووا مدل 9161 است. این محصول اما هم با برق 220 ولت و هم با برق 12 ولت DC کار خواهد کرد و به این ترتیب حالات کار کاملی را در اختیار موقعیت های مختلف کاربر قرار می‌دهد. سه مود کاری بلوور / پمپ باد / چراغ قوه با تغذیه توسط جریان برق مستقیم فندک ماشین و متناوب شهری، مدل 9161 Nova را به یکی از برترین پمپ بادها در بازار کشور تبدیل می‌کند. ضمن اینکه این مدل مجهز به نمایشگر دیجیتال، فناوری خاموش شدن اتوماتیک و محفظه قرارگیری ترانس 220 ولت در مرکز دستگاه است.

مزایا:

- قدرتمند با توان فشار تولیدی تا 160 PSI برابر 11.5 بار

- دارای مکانیزم قطع کن خودکار بعد از رسیدن به فشار مطلوب باد

- سه حالت کاری پمپ / دمنده / چراغ قوه و تغذیه با 2 جریان برق مستقیم 12 ولت و شهری 220 ولت

- طراحی جمع و جور با نمایشگر دیجیتال فشار هوا به همراه شلنگ پمپ و خرطومی بلوور

معایب:

- حجم تولیدی متوسط هوا در حالت پمپ باد

 

7 - پمپ باد فندکی آروا مدل 5133

از جمله پمپ های بادی که مثل برند بوهو به صورت کیت و با ابزارهای کامل جانبی و ست پنچرگیری ارائه می‌شود، کمپرسور باد Arva 5133 است. این کالا مجهز به یک پمپ 2 سیلندر بوده که با برق 12 ولت DC فندک ماشین و سر باتری کار خواهد کرد. در کنار دستگاه یک شلنگ بلند پلی اورتان، چنگال‌های اتصال به باتری و در جعبه آن انبر دم باریک، پیچ گوشتی، انبر پنچرگیری، کاتر و... جای گرفته است. خروجی هوای این کمپرسور تا حداکثر 150 PSI بوده و می تواند تا 40 لیتر در دقیقه تولید باد کند. مهمترین نکته این مدل سرعت بالای انتقال هواست که امکان بالا بردن فشار داخلی باد تایر کم باد را با چند ثانیه فراهم می‌کند.

مزایا:

- دارای 2 سیلندر و قدرت و سرعت بالا در تولید باد

- پر کردن لاستیک بدون نیاز به جک زنی تا 2-3 دقیقه

- کیت پنچرگیری کامل و با کیفیت به همراه تمام لوازم جانبی و کیف حمل ضد ضربه BMC

معایب:

- تولید حجم هوای متوسط و پایین تر از محصولات مشابه

- نداشتن چراغ LED

 

8 - پمپ باد فندکی گالان مدل 6222

دومین پمپ باد کمپانی و برند Galan ساخت کشور تایوان که ورژن قوی تری از هم خانواده کوچکتر خود یعنی مدل 6220 است، در میان لیست منتخب پرفروش ترین های پمپ باد فندکی قرار دارد. مدل 6222 با 2 سیلندر مسی با کیفیت ساخته شده و امکان تولید باد تا 11.5 بار و حجم 50 لیتر در دقیقه را دارد. از این کمپرسور می‌توان به شکل ممتد تا 20 دقیقه استفاده کرد و به دلیل طراحی مناسب پره ها و قسمت پلاستیکی بدنه، انتقال حرارت به خوبی انجام خواهد گرفت. شلنگ خروجی و اتصال به لوازم در مدل 6222 به صورت دو تکه طراحی شده تا به آسانی بتوان به فواصل کوتاه و بلند دسترسی داشت.

مزایا:

- دارای نوسان گیر و قابل کار با برق 12-14 ولت باتری ماشین

- شلنگ دو تکه 30 تا 80 سانتی متر برای استفاده در مسافت متفاوت

- قدرت بالا و انتقال حرارت سریع با بدنه آلومینیومی

معایب:

- وزن سنگین تر و قیمت بالاتر از محصولات مشابه

- صدای بالاتر در مقایسه با پمپ های باد هم رده

 

9 - پمپ باد فندکی و برقی اکتیو مدل AC-1511D

یکی دیگر از کمپرسورهای فندکی اکتیو با طراحی جذاب این شرکت که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده، مدل 1511D است. این پمپ دوکاره در بین دستگاه های قدرتمند قرار می‌گیرد و توان تولیدی فشار هوا تا 200 PSI را دارد. طراحی عالی با 2 سیم جمع کن در دو سر ابزار به همراه دسته حمل فلزی روکش شده، امکان نگهداری و جابجایی آسان پمپ را میسر می‌کند. به طور همزمان می‌توان از برق 12 ولت مستقیم DC و برق 220 ولت شهری AC برای تغذیه دستگاه استفاده کرد که بیشترین توان تولیدی آن را به 120 وات می‌رساند.

مزایا:

- طراحی جمع و جور با وزن سبک و دارای سیم جمع کن

- ماکزیمم فشار تولیدی برابر با 200 PSI یا 13.5 بار

- مجهز به دو کابل برق شهری 1.8 متری و کابل برق 12 ولت فندکی 3 متری

معایب:

- شلنگ کوتاه 60 سانتی متری

 

10 - مینی کمپرسور باد فندکی تیگران مدل TG-TI01 و مینی کمپرسور باد فندکی نووا مدل NTA-9160

دو مورد آخر فهرست بهترین پمپ باد فندکی پیشنهادی به 2 دستگاه که در دسته مینی کمپرسور قرار می‌گیرند اطلاق می‌شود. یکی از آنها از خانواده و کمپانی Nova با نام مینی کمپرسور باد فندکی 3 کاره نووا NTA-9160 بوده که در واقع نسخه کوچکتر و ساده‌تری از مدل 9161 است. این پمپ باد برخلاف برادر بزرگتر خود تنها با برق 12 ولت کار کرده و دارای ترانس برق 220 ولت نیست! اما باقی آپشن‌ها و 3 حالت کاری یعنی دمنده (بلوور) / پمپ / چراغ قوه با همان برق فندکی خودرو به خوبی کار خواهند کرد.

مزایا:

- سه کاره با تغذیه برق 12 ولت

- دارای شلنگ جمع کن در پشت دستگاه و حمل آسان

- ماکزیمم فشار باد تولیدی 11 بار (160 PSI)

- صفحه نمایش دیجیتال و چراغ LED پر نور

معایب:

- حجم باد تولیدی پایین تر نسبت به سایر محصولات

 

 

شرکت تیگران کشور چین نیز مدل TI01 را که به صورت تک سیلندر و در کاربری مینی پمپ باد فندکی ساخته و این مدل ابعاد کوچکتری از دیگر کمپرسورهای فندکی تیگران دارد. قابلیت اتصال به فندکی خودرو و سر باتری مهمترین مزیت آن بوده و با برق مستقیم 12 ولت، توانایی تولید باد با حجم مناسب جهت استفاده عادی و فشار 150 PSI را دارد. به دلیل طراحی و ابعاد کوچک و دسته دارای ارتفاع از بدنه، جابجایی و حمل این پمپ آسان خواهد بود.

مزایا:

- بدنه یکپارچه با ثبات کامل در کار و لرزش کم

- قابل اتصال به فندکی و یا سر باتری خودرو با چنگال داخل بسته بندی

- حمل آسان به کمک دسته تاشو و وزن سبک

معایب:

- حجم تولیدی نسبتا پایین هوا برابر 35 لیتر در دقیقه

 

بهترین مارک پمپ باد فندکی ماشین

بعد از بررسی تمامی موارد از پرفروش ترین کمپرسور باد فندکی در ایران و نگاهی به تجارب کاربران به این نتیجه می‌رسیم که چند فاکتور اصلی مثل سرعت باد کردن تایر، حجم تولیدی و فشار هوا، نوع اتصال به سوکت فندک یا سر باتری، قابلیت کار با برق 12 ولت DC یا 220 ولت AC، داشتن یک شلنگ بلند باد خروجی و داشتن نازل و سوزن‌های متفاوت مهمترین دغدغه و خواسته بیشتر خریداران پمپ باد اتومبیل است و در اولویت بعدی آنها نیز کیفیت ساخت و میزان عمر مفید برای خرید بهترین پمپ باد برای ماشین قرار دارد.

 

 

شما می‌توانید برای خرید پمپ باد فندکی خودرو در انواع مختلف مینی کمپرسور و پمپ چند کاره و انتخاب بهترین پمپ هوا ماشین از برترین برندها و سازندگان داخلی و خارجی به صورت ارسال فوری و ارائه مشاوره رایگان و تخصصی به سایت و فروشگاه اینترنتی ابزار مارکت مراجعه کنید.

 

محصولات مرتبط
نظرات کاربران
امتیاز کاربران به این مطلب | از ۵ ( مشارکت کننده)
نفر
شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • |

    • |

    نظری جهت نمایش موجود نیست
    از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید