بهترین دریل شارژی ارزان قیمت و با کیفیت بازار (بررسی 10 مدل)

برای رسیدن به بهترین دریل شارژی ارزان قیمت چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟ چه دلیلی به جز قیمت باعث می‌گردد تا یک دستگاه دریل چکشی شارژی ارزان محسوب شود و مدلی دیگر گران؟ آیا دریل شارژی ارزان از لحاظ کارایی و کیفیت محصول خوبی خواهد بود؟ این کالاها و ماشین های شارژی در چه رنج و بازه قیمتی / قدرتی در بازار وجود دارند و چگونه می‌توان با کمترین قیمت و بودجه، به مدلی مناسب، با کیفیت و ارزشمند رسید؟... تمامی اینها سوالاتی است که ممکن است در هنگام خرید یک دریل شارژی به ذهن مخاطب بیاید.

دریل پیچگوشتی شارژی با منبع تغذیه باتری و اغلب لیتیومی با ولتاژهایی معمولا بین 10، 12، 14، 18 و 20 ولت ساخته می‌شوند اما در مواردی خاص و صنعتی، تا موتور 24 ولت و 40 ولت هم وجود دارند. اکثر دریل های شارژی از لحاظ شکل ظاهری و طراحی کلی شبیه هم هستند اما با دقت بیشتر در آنها مثل کارایی فنی، ابعاد، چند سرعته بودن، کیفیت گیربکس، نوع سوییچ، سایز و ظرفیت باتری، چند حالته بودن مود کاری، قدرت موتور و... کاملا از یکدیگر جدا می‌شوند. در واقع شکل بدنه دریل شارژی در خرید آن چندان مطرح نیست و این فاکتورهای ذکر شده روی انتخاب نهایی مخاطب تاثیرگذار خواهند گذاشت.

 

ارزان ترین دریل های شارژی بازار

همیشه گفته‌اند هر ارزانی بی دلیل نیست!... اما عکس این جمله در مورد اجناس گران هم صدق می‌کند چرا که یک محصول با کیفیت حتما نباید گران باشد. در لیست مدل های ارزان دریل پیچگوشتی شارژی نیز این مورد و قاعده دیده می‌شود. اگر چه دریل شارژی با قدرت بیشتر و باتری قوی‌تر، مکانیزم پیشرفته و هوشمند ساخت و همچنین برند خارجی و وارداتی عناوین گرانی هستند اما در بین دریل شارژی های با قیمت پایین تر نیز پیشنهادات جذابی وجود دارد. سازندگان و ارائه کنندگان این گروه دستگاه شارژی امروزه توانسته‌اند با توجه به مشکلات اقتصادی و نیاز کاربران داخلی، مدل‌هایی را ارائه کنند که با عنوان دریل شارژی های خوش قیمت بازار شناخته می‌شوند.

 

1 - دریل شارژی رونیکس لیتیوم 12 ولت مدل 8012

اولین آیتم پیشنهادی در فهرست موارد دریل شارژی ارزان قیمت به یکی از موارد محبوب و پر فروش این کتگوری ابزار تعلق دارد. دریل شارژی رونیکس مدل 8012 با موتور ذغالی و سه نظام اتوماتیک 10 میلی متر ساده ارائه شده است. این مدل جزو محصولات کامپکت دریل شارژی به حساب می‌آید که باتری نسل جدید و کوچک لیتیومی دارند و امروزه در بیشتر دریل های شارژی 12 ولت پیشرفته استفاده می‌شوند. عمر مفید بالا، خوش دستی و مخصوص کارها و پروژه های کوچک و متوسط از جمله نقاط قابل اشاره در این مدل است. وزن سبک این دریل شارژی در کنار جنس مستحکم بدنه از مواد اولیه با کیفیت استفاده از آن را برای کارهای ممتد ممکن می‌سازد.

مزایا:

- ارائه با یک عدد کیف BMC و 2 عدد باتری 1.5 آمپر

- کلاچ 21 حالته تنظیم گشتاور به میزان دلخواه

- بدنه ضد ضربه و مجهز به چراغ LED روشن کننده سطح کار

معایب:

- نامناسب برای کارهای سنگین

 

2 - دریل شارژی رونیکس لیتیوم 12 ولت مدل 8012C

دومین محصول کمپانی Ronix در این مطلب با نام دریل شارژی رونیکس مدل 8012C در واقع همان مدل قبلی یعنی رونیکس 8012 است و تنها تفاوت این دو مدل در تعداد باتری و کیف دیده می‌شود. شرکت رونیکس به دلیل گرانتر شدن قیمت نهایی ابزارها، این نسخه از مدل 8012 را با حرف اختصاری C به بازار عرضه کرد که تنها یک عدد باتری کامپکت 1.5 آمپری دارد و در بسته بندی و فروش آن خبری از کیف و باتری اضافه نیست. باقی مشخصات این مدل مثل دریل شارژی 8012 بوده و نقاط مثبت آن مثل گشتاور 21 حالته و طراحی ارگونومیک و البته سوییچ پدالی – گازی تنظیم سرعت در این مدل هم تکرار می‌شود.

مزایا:

- بدنه روکش شده و مقاوم در برابر ضربه و سقوط

- قدرت خروجی مناسب انواع کار خانگی و سبک

- دارای چراغ ال ای دی و کلاچ ضربه زن قوی

معایب:

- ارائه بدون باتری یدکی و کیف حمل

- نامناسب برای کارهای سنگین

 

3 - دریل شارژی آروا لیتیوم 12 ولت مدل 5822

سری جدید محصولات شارژی آروا با شناسه Arva Home با چندین عنوان دریل پیچ بند همراه شد که یکی از آنها دریل شارژی آروا مدل 5822 نام گرفت. شاید بتوان گفت بزرگترین مشخصه و تفاوت آن نسبت به سایر دریل های شارژی 12 ولت همرده و معمولی، بدنه کاملا با کیفیت با طراحی بروز و دسته تمام روکش شده آن است که از پوشش پلیمری یک تکه بجای دو تکه جداگانه بهره می‌برد. ضمن اینکه وزن آن سبک تر از بیشتر نمونه های مشابه بازار است. سوییچ دیمر دار داخلی و تنظیم سرعت با فشار انگشت، سه نظام دو تکه اتوماتیک 10 میلی متری و گشتاور 18+1 حالته از جمله مشخصات فنی آن به حساب می‌آید.

مزایا:

- وزن کمی سبک تر نسبت به دریل شارژی های 12 ولت بازار

- بدنه ساخته شده از جنس مواد اولیه مرغوب و مستحکم

- ارائه با باتری اضافه و ظرفیت باتری 2 آمپری

معایب:

- گشتاور نه چندان بالا و نامناسب برای پیچ های سایز بزرگ

- فروش بدون کیف حمل

 

4 - دریل پیچ گوشتی شارژی شپخ 20 ولت مدل CDD45-20ProS بدون باتری

شاید حضور یک برند خارجی و آلمانی مثل Scheppach در میان لیست عناوین دریل شارژی ارزان و با کیفیت بازار تعجب آور باشد اما دریل شارژی شپخ مدل CDD45-20ProS بخاطر قیمت مناسب خود که بزرگترین دلیلش ارائه دستگاه بدون باتری و شارژر است، توانسته پیشنهاد جذابی برای کاربران باشد. ولتاژ بالا و قدرتمند 20 ولت در کنار حلقه گشتاور 20 حالته و ساخت کاملا با کیفیت به همراه ماکزیمم سرعت 1600 دور در دقیقه و سه نظام اتوماتیک تمام فلزی 13 میلی متری به نوعی این مدل را به بهترین دریل پیچگوشتی شارژی ارزان قیمت در میان موارد خوش فروش بدل کرده است.

مزایا:

- گشتاور فوق العاده و پر قدرت 45 نیوتن متر برای تمام کارهای پیچ بندی و سوراخکاری

- موتور 20 ولت توانمند و بدنه کاملا با دوام و محکم

- دسته با پوشش کاملا ضد لغزش و سه نظام تمام فلزی

معایب:

- ارائه بدون باتری و شارژر

 

5 - دریل شارژی رابین لیتیوم 12 ولت مدل R8012

ابزارهای شرکت Rabin ساخت کشور چین همیشه در بین بورس ابزار داخلی به قیمت های مناسب و مورد پسند کاربران معروف است. دستگاه دریل شارژی رابین مدل R8012 هم از این قاعده مستثنا نیست و در بین عناوین این فهرست به جرات ارزان ترین دریل شارژی 12 ولت نام می‌گیرد. نکته مهمتر اینکه این مدل با کیف حمل هم ارائه می‌شود و با توجه به مشخصات فنی یک دریل شارژی معمولی، هیچ چیزی کم ندارد. باتری 12 ولتی لیتیومی در کنار بدنه محکم، سه نظام 10 میلی متری و حلقه گشتاور تنظیم 18+1 حالته این ابزار را برای پروژه های پیچ بندی و سوراخکاری سبک و خانگی آماده می‌کند.

مزایا:

- قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر دریل های شارژی بازار

- شارژ سریع باتری در 1.5 ساعت

- دارای چراغ روشن کننده سطح نور

معایب:

- ماکزیمم دور و گشتاور ماکزیمم نه چندان بالا

- وزن سنگین با توجه به کارایی خانگی و سختی در کار عمودی و سقف

 

6 - دریل پیچ گوشتی شارژی اکتیو لیتیوم 12 ولت مدل AC-3012L

شرکت Active هم در بین پر فروش ترین دریل های شارژی ارزان کشور سهمی دارد که یکی محصولاتش به نام دریل شارژی اکتیو مدل AC-3012L برای بیشتر کاربران رضایت خاطر را به همراه آورده است. این دریل ماکزیمم سرعتی بیشتر از حد معمول یعنی تا 1400 دور در دقیقه ارائه می دهد و گشتاور آن هم بالاتر از حد متوسط یعنی تا 28 نیوتن متر است. به همین خاطر دریل پیچ گوشتی اکتیو 3012L برای هر دو کار پیچ بندی خانگی و کارگاهی و سوراخکاری در چوب تا 20 میلی متر و در فلز تا 10 میلی متر مناسب خواهد بود.

مزایا:

- دارای چراغ نشانگر میزان شارژ باتری و چراغ LED

- ارائه با کیف BMC و چند عدد بیت، مته و لوازم جانبی

- گشتاور و سرعت بالاتر از برخی محصولات مشابه

معایب:

- فروش با 1 عدد باتری با توجه به قدرت دستگاه

 

7 - دریل شارژی هیوندای لیتیوم 12 ولت مدل HP122-A

مورد بعدی به یکی دیگر از برندهای خارجی یعنی Hyundai از کشور کره جنوبی و البته ساخت کشور چین می‌رسد. حضور این مدل در لیست پیشنهادی دریل پیچگوشتی های ارزان به این معناست که دریل شارژی هیوندای مدل HP122-A توسط کاربران و خریدارانی انتخاب شده که با وجود داشتن ظاهر و مشخصات فنی نسبتا معمولی، کیفیت ساخت یک برند خارجی در اولویت یک آنها قرار دارد. داشتن ترمز برقی و بدنه ساخته شده از بهترین متریال اولیه طبق استانداردهای کیفی اروپایی باعث شده تا موتور 12 ولتی و سه نظام 10 میلی متر اتوماتیک این دریل برای انواع کارهای سوراخکاری ساده و پیچ بندی راندمان خوبی داشته و با عمر مفید طولانی در کنار کاربر باشد.

مزایا:

- ماکزیمم گشتاور 33 نیوتن جهت انجام هر نوع دریل کاری و پیچ بستن

- ترمز الکترونیکی و گیربکس تمام فلزی

- بدنه از جنس درجه یک و مجهز به گیره آویز فلزی

معایب:

- وزن سنگین تر از محصولات هم رده

- ارائه تنها با یک عدد باتری

 

8 - دریل شارژی آروا لیتیوم 12 ولت مدل 5840

یکی دیگر از تولیدات برند Arva با نام دریل شارژی آروا مدل 5840 در واقع از دستگاه های شارژی سری اول این شرکت است که همچنان جایگاه خوبی در بین خریداران دارد. موتور 12 ولتی با چرخش دو حالته تا ماکزیمم 1250 دور در دقیقه و بدنه عایق شده در برابر رطوبت و خاک از جمله مشخصات این مدل محسوب می‌گردد. تجربه کاربران نشان داده برخلاف اکثر دریل های شارژی دیگر که پیچ بندی در آنها قوی تر است، این مدل آروا برای کار سوراخ زنی در سطح خانگی و سبک راندمان بهتری دارد و قدرت بالاتری را ارائه می‌دهد.

مزایا:

- ارائه با باتری اضافه و کیف BMC

- قدرت گردش و اعمال فشار مناسب موتور و گیربکس برای دریل کاری

- عمر مفید طولانی و بدنه ضد آب و ضد ضربه

معایب:

- وزن سنگین با توجه به تیپ ابزار

- قدرت و گشتاور نه چندان زیاد برای پیچ بزرگ و کار سنگین

 

9 - دریل شارژی رونیکس لیتیوم 14.4 ولت مدل 8014

آخرین مدل از خانواده Ronix یکی از محصولات نیمه صنعتی و با عنوان دریل شارژی رونیکس مدل 8014 است. این دستگاه با باتری 1.5 آمپری بزرگ و صنعتی ارائه می‌شود که معمولا برای کارهای خانگی مناسب نیستند و برای کارگاه و محیط های نیمه سنگین استفاده دارند. در واقع شاید بتوان گفت این کالا و ابزار ارزانترین دریل شارژی 14 ولت با شارژر، کیف و باتری یدکی است که برای تمامی مصارف پیچ بندی و دریل کاری سبک و نیمه متوسط کارگاهی و خدماتی جوابگو خواهد بود؛ چرا که خریدار در صورت تهیه قدرت های بیشتر دریل شارژی در این رنج 14 ولت نیازمند صرف هزینه های بیشتری خواهد بود.

مزایا:

- قدرت مناسب در بیشتر کارها و گشتاور 26 نیوتن

- فروش با باتری اضافه و کیف حمل BMC

- فست شارژر با سیستم قطع کن هوشمند

معایب:

- ماکزیمم سرعت معمولی با توجه به ولت و قدرت موتور

 

10 - دریل شارژی چکشی شپخ 20 ولت مدل CCD45-20ProS بدون باتری

مورد نهایی در میان دریل های شارژی ارزان قیمت باز هم به شرکت Scheppach آلمان و برادر دوقلوی مدل قبلی همین کمپانی در این لیست و با عنوان دریل شارژی چکشی شپخ مدل CCD45-20ProS برمی‌گردد. همینطور که مشاهده می‌شود برخلاف مدل CDD45 که دریل شارژی ساده بود، این ماشین سوراخکاری حالت چکشی و ضربه ای هم دارد و به نوعی ارزانترین پیشنهاد دریل شارژی چکشی خارجی در بازار به حساب می‌آید. تغذیه 20 ولتی در کنار سه نظام اتوماتیک فلزی با ظرفیت مته گیر 2 تا 13 میلی متری و همینطور حلقه تنظیم گشتاور 16+3 حالته، این دریل شارژی ضربه ای شپخ را برای تمام استفاده های پیچ بندی کوچک و بزرگ و سوراخکاری روی انواع چوب، فلز و بتن آماده می‌کند.

مزایا:

- داشتن حالت چکشی با ماکزیمم کوبش 25600 ضربه در دقیقه

- قدرت خروجی بالا با تورک و گشتاور 45 نیوتن متری

- گیربکس تمام فلزی و دسته روکش شده ضد لغزش دست کاربر

معایب:

- فروش بدون باتری و شارژر

 

 

در این مطلب با ارزانترین دریل پیچگوشتی های شارژی کشور آشنا شدیم و مروری داشتیم بر اینکه چرا این محصولات به عنوان دریل شارژی ارزان شناخته می‌شوند؟ آیا قیمت ارزانتر آنها تاثیری بر کارایی و بهره وری‌شان دارد؟ بهترین دریل شارژی ارزان قیمت چقدر راندمان کاری خواهد داشت و آیا به درد خانه و کارگاه می‌خورد؟... با بررسی این مدل‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که این فهرست پیشنهادی جایگاه محبوبی بین خریداران دارد و هنگام خرید دریل شارژی قابل اعتنا خواهد بود اما در نهایت باز هم همه چیز بستگی به خود کاربر و نوع کارش خواهد داشت.

 

 

شما می‌توانید برای خرید دریل شارژی ارزان و با تخفیف به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش رسمی از برندهای ایرانی و خارجی در قدرت ها و سرعت های متنوع به فروشگاه آنلاین ابزار مارکت مراجعه کنید.

محصولات مرتبط
نظرات کاربران
امتیاز کاربران به این مطلب | از ۵ ( مشارکت کننده)
نفر
شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • |

    • |

    نظری جهت نمایش موجود نیست
    از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید