60 پیشنهاد جذاب ابزارمارکت برای خرید هدیه روز پدر 1402

اگرچه روز مرد در کشور ما و دنیا تفاوت زمانی دارد، اما این تفاوت چیزی از اهمیت آن در هیچ نقطه‌ای از دنیا کم نمی‌کند. به همین خاطر برای بسیاری از افراد خانه و خانواده، هدیه روز پدر همواره یک مساله مهم است.

روز پدر در ایران مصادف با سالگرد ولادت حضرت علی (ع) در تاریخ 13 ماه رجب تاریخ قمری گرامی داشته می‌شود؛ به دلیل تفاوت تقویم قمری و جابجا شدن آن در روزشمار شمسی، تاریخ این روز هر سال در تقویم ما متفاوت است. روز پدر امسال 1402 برابر با تاریخ پنجشبه 5 بهمن ماه بوده و مثل روال گذشته، این روز در سالنامه ایران تعطیل رسمی است. ضمن اینکه این روز بر اساس تقویم میلادی امسال در تاریخ 25 ژانویه 2024 قرار گرفته است.

کادو دادن در این روز خاص یک رسم قدیمی و محبوب برای تمام افراد محسوب می‌شود. اما همه می‌دانیم که هدیه دادن در روز مرد برای بیشتر افراد آسان نیست! و گاهی این سوال که برای روز پدر هدیه چی بخرم؟  ذهن هر کسی را حسابی مشغول می‌کند! متاسفانه بیشتر پدران و مردان در کشور ما از نیازهای واقعی خود چیزی نمی‌گویند و افراد مختلف هر ساله برای هدیه دادن به مرد و پدر عزیزشان در زندگی، معمولا براحتی به جواب روشن و واضحی نمی‌رسند. در این مقاله از ابزار مارکت به بیان چند ایده برای روز مرد می‌پردازیم.

 

 

روز پدر، بهترین فرصت برای قدردانی از پدران

احتمالا خیلی‌ها این شوخی قدیمی برای کادو دادن در روز مرد را شنیده‌اند که جوراب بهترین هدیه است! دلیل این شوخی نشناختن نیازهای مرد زندگی و فکر نکردن به او بوده و این مشکل به سادگی قابل حل است.

هر مرد و پدری در هر نوع زندگی که باشد با برخی ابزارها کار کرده و آشناست. از مردان دست به آچار و حرفه‌ای گرفته که در شغل و محیط کار خود یا در خانه، پارکینگ و... همیشه در حال تعمیر ماشین یا یک وسیله‌اند؛ تا تمام پدرانی که شاید چندان فنی نباشند، اما دست کم گاهی با یک ابزار کار می‌کنند. غیر از این موارد، معمولا بسیاری از کارهای تعمیر در یک مجموعه ساختمانی، یا واحد مسکونی و تجاری نیز به یک مرد سپرده می‌شود. خب، چه انتخابی بهتر از ابزار برای هدیه دادن در روز مرد؟!

علاقمند بودن پدران و مردان به ابزار یک واقعیت ثابت شده است. تنوع فوق العاده و پیشنهادات مختلف قیمتی و کاربردی دنیای ابزار، این امکان را به وجود آورده تا دیگر برای هدیه دادن به پدرمان تنها به جوراب و لباس فکر نکنیم. مثلا برای شروع می‌توان به گزینه‌های اقتصادی و ارزانتر مثل ابزارآلات دستی فکر کرد. انواع آچار و انبرها مثل پیچگوشتی تکی یا ست پیچگوشتی چهارسو و دوسو، آچار فرانسه و آچار آلن، نردبان، قیچی باغبانی، انبردست، چکش، کاتر، جعبه ابزار، کیف ابزار و... در کنار کیفیت های بالا و قیمت بسیار مناسب شان، به عنوان ارزان ترین کادو روز پدر محسوب می‌شوند.

به عنوان گروه دوم ابزار پیشنهادی هدیه روز مرد می‌توان به دستگاه های عمومی خانگی برقی و شارژی اشاره کرد. انواع دریل ساده و چکشی برای سوراخکاری فلز و دیوارها در خانه، مینی فرزهای کوچک، کارواش ها برای شستن ماشین و حیاط، جاروبرقی و جارو شارژی برای تمیز کردن داخل انبار و اتاقک خودرو و... از جمله ابزارهای برقی مناسب پدران و مردان است.

 

 

خرید هدیه و ایده برای روز مرد می‌تواند به گروه سوم پیشنهادی ابزار، یعنی محصولات تخصصی مربوط به شغل همسر و یا پدرمان در زندگی مرتبط شود. با توجه به شغل کارگاهی و صنعتی آنها مثل تعمیرکار و مکانیک، نجار، جوشکار، تراشکار و... یا در صورت داشتن مشاغل عمومی، ابزارها و لوازم مخصوص این شغل‌ها نیز برای هدیه برای مردان شاغل مناسب خواهد بود.

یک تعمیرکار ماشین می‌تواند از انواع ابزارهای گاراژی مثل جعبه بکس، آچار جغجغه و... استفاده کند. به همین ترتیب یک جوشکار به کلاه ماسک جوشکاری، عینک جوشکاری و اینورتر جوش نیاز خواهد داشت. پدر و همسر نجار یا کابینت ساز می‌تواند از تمام ابزارآلات نجاری مثل میخکوب و منگنه کوب برقی و بادی، مغار، اور فرز، انواع اره عمود بر و اره گردبر، پیچ دستی و گیره رومیزی استفاده کند.

برای شغل‌های عمومی و اداری مثل کار اداری، نگهبانی، فروشندگی و غیره... هم به عنوان هدیه روز پدر می‌توان به کفش اداری، عینک ایمنی، بلوور باد تمیز کننده سطوح، انواع قفل آویز و کتابی ایمنی برای درب مغاره و فروشگاه، قفل موتور سیکلت، قفل فرمان، کلاه ایمنی و چراغ پیشانی و... فکر کرد.

 

 

پیشنهاد ابزارمارکت برای خرید هدیه روز پدر

فروشگاه آنلاین ابزار مارکت هر ساله در روزهای خاص مثل روز مرد جشنواره فروش ابزار با تخفیف‌های ویژه و عالی برگزار می‌کند. در این رویداد با توجه به نیاز تمام پدران و مردان ابزارآلات گوناگون و مختلفی با قیمت های شگفت انگیز و استثنایی به صورت محدود در اختیار خریداران و علاقمندان قرار می‌گیرد.

در جشنواره روز پدر امسال سایت ابزار مارکت انواع ابزارهای دستی، برقی، شارژی و بادی تا 50 درصد تخفیف با قیمت های بسیار ارزان قرار داده شده و این جشنواره از روز دوشنبه 25 دی ماه تا پایان روز پنجشنبه 5 بهمن ماه سال 1402 ادامه دارد.

 

 

هنوز برای خرید هدیه روز مرد در تردید هستید؟ نمی‌دانید برای پدر چه محصول و کالایی بخرید؟ ابزارهای پدر و همسرتان در خانه یا محل کار دچار مشکل شده است؟ به دنبال ارزان ترین کادو روز پدر می‌گردید؟ می‌خواهید به دوست‌تان یک پیشنهاد جذاب برای هدیه روز پدر بدهید؟ توصیه می‌کنیم جشنواره روز مرد ابزارمارکت سال 1402 را از دست ندهید!

نظرات کاربران
امتیاز کاربران به این مطلب | از ۵ ( مشارکت کننده)
نفر
شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • |

    • |

    نظری جهت نمایش موجود نیست
    از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید