بهترین مارک جعبه ابزار

گاهی اوقات برای تعمیر وسایل خانه، نیازی به آوردن تعمیرکار نیست. بلکه شما می‌توانید با ابزارآلات و تجهیزات مناسب وسیله مورد نظر خود را تعمیر کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که ابزارآلات کاملی داشته باشید و آن‌ها را داخل یک جعبه ابزار نگهداری کنید. برای خرید بهترین مارک جعبه ابزار توجه به نیازهایتان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که هر برندی برتری‌هایی نسبت به برند دیگر دارد. ما در این مقاله از ابزار مارکت قصد داریم تا شما را با بهترین برندهای جعبه ابزار موجود در بازار ایران و برخی از محصولات آن‌ها در گروه ابزار آشنا کنیم، تا از بین بهترین برندها بتوانید گزینه مناسب جعبه ابزار و سایز مناسب برای خود را انتخاب کنید. پس ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

 

بهترین جعبه ابزار چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

ممکن است این سوال نیز ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد که یک جعبه ابزار خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید به نوع ابزارآلات خود توجه کنید. سپس با توجه به جنس و ابعاد جعبه ابزار مورد نیاز خود باید خصوصیات یک جعبه ابزار مناسب را پیدا کنید. ما در این بخش قصد داریم تا شما را با تمام ویژگی‌های یک جعبه ابزار خوب آشنا کنیم تا با توجه به این موارد و تطبیق آن‌ها با نیازهایتان، بتوانید یک به عالی ترین انتخاب برسید. از جمله ویژگی‌های بهترین برند جعبه ابزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل حمل بودن:

یکی از فاکتورهای جعبه ابزار مناسب می‌تواند قابل حمل بودن آن باشد؛ بنابراین اگر به انواع صنعتی نیاز نداشته باشید، بهتر است مدلی را خریداری کنید که بتوانید آن را در مکان‌های مختلف حمل و جابجا کنید. همچنین این جعبه ابزار باید در کنار قابلیت حمل، از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد، تا بتواند مدت زمان زیادی برای شما کار کند.

 

 

  • اندازه و تعداد محفظه‌ها:

بهترین مارک های جعبه ابزار دارای قابلیت دسته‌بندی هستند، تا دسترسی به تجهیزات راحت‌تر صورت بگیرد. بهتر است برای خرید جعبه ابزار به تعداد طبقه و سایز و ابعاد بسیار توجه کنید! چرا که ابزارهای مختلف دارای سایزهای کوچک و بزرگی هستند و اشکال متفاوتی دارند، بنابراین یک جعبه ابزار مناسب باید بتواند تمام ابزارهای یک کاربر را در خود جای دهد. طول یک جعبه ابزار عمومی از حدود 20 سانتی متر به بالاتر و در یک تا چند طبقه ساخته می‌شود. جعبه ابزارهای صنعتی نیز سایزهای بسیار بزرگتر و طبقات بیشتری دارند که از آنها می‌توان به جعبه ابزار کشویی اشاره کرد.

 

 

  • چرخ‌دار بودن:

یکی از ویژگی های یک جعبه ابزار خوب خصوصا در سایز بزرگ می‌تواند چرخ دار بودن آن باشد. اگر شغل شما طوری است که دائما با ابزارآلات مختلف سروکار دارید، جعبه ابزار چرخ‌دار حمل راحت‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • اتصالات و قفل جعبه ابزار:

در بین کالاها و لیست بهترین مارک جعبه ابزار داشتن اتصالات مستحکم و قفل درجه یک و با کیفیت از ملزومات است. داشته باشد. قفل قدرتمند درب علاوه بر جلوگیری از پخش شدن ابزار، جلوی گم شدن و آسیب دیدن ابزارها را می‌گیرد. به خصوص اگر ابزارهای گران‌قیمتی دارید، بهتر است جعبه ابزار با قفل فلزی خریداری کنید. از طرفی لولا و اتصالات یک جعبه ابزار نیز باید عمر مفید طولانی داشته باشد و در برابر وزن های سنگین مستحکم باشد.

 

جعبه ابزار فلزی یا پلاستیکی؟

یکی از تصمیمات مهم هر کاربر در هنگام تهیه و خرید جعبه ابزار این است که نوع پلاستیکی بهتر است یا فلزی؟... جواب این سوال به تعداد ابزارها، وزن آنها، شرایط نگهداری و استفاده از جعبه ابزار و... ربط دارد. جعبه ابزارهای خوب در هر دو گروه جنس پلاستیک و بدنه فلزی تولید و روانه بازار می‌شوند. از لحاظ استحکام و مقاومت، طبعا جعبه ابزار فلزی بهتر از مدل‌های پلاستیکی هستند. اگر ابزارآلات سنگینی دارید و یا احتمال اصابت ضربه به جعبه وجود دارد یا هنگام نگهداری تحت فشار خواهد بود، نوع فلزی برای شما مناسب‌تر است. البته باید با وزن سنگین‌ این جعبه های فلزی کنار بیایید چرا که وزن آنها به مراتب از نوع پلاستیکی سنگین تر خواهد بود. در مقابل اگر ابزارآلات شما در حد کارهای معمولی و خانگی است، جعبه ابزار پلاستیکی می‌تواند تمام نیازهای شما را به خوبی برآورده کند.

 

بهترین برند های جعبه ابزار در بازار

اگر قصد خرید جعبه ابزارهای با کیفیت و خوش ساخت در بازار ایران را دارید، آشنایی با بهترین و موفق ترین محصولات و مدل های برندهای مختلف به شما کمک می‌کند تا انتخابی مناسب را خریداری کنید. از جمله بهترین برندهای موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جعبه ابزار گلکسی وان

گلکسی وان Galaxy One به عنوان یکی از موارد در بین بهترین برند جعبه ابزار فعالیت خود را از سال 1390 در ایران آغاز کرده است. این شرکت هم‌ اکنون علاوه بر تولید جعبه ابزارهای مرغوب و باکیفیت، در زمینه ساخت ابزارهای صنعتی نیز فعالیت دارد. کیفیت مطلوب محصولات و استفاده از مواد اولیه مرغوب باعث شده است تا این برند داخلی، در بین برندهای برتر ایرانی و خارجی مطرح شود. از جمله مدل‌های کاربردی برند گلکسی وان برای نگهداری و جابجایی ابزارآلات می‌توان به MT502، TB16، MT302 و غیره اشاره کرد.

 

 

جعبه ابزار مهر

گروه تولیدی ابزار مهر پلاستیک یا MEHR یک برند پیشتاز و با سابقه در زمینه تولید انواع جعبه‌های ویژه ابزار در ایران شناخته می‌شود. این کمپانی با بهره‌مندی از مواد اولیه درجه یک، محصولاتی را تولید کرده است که از نظر سطح کیفی در رتبه بالایی قرار گرفته‌اند. همچنین این برند سعی کرده است تا محصولات خود را با رنج قیمتی متفاوت به بازار عرضه کند تا بتواند پاسخ‌گوی نیازهای مختلف کاربران باشد. جعبه ابزارهای تولیدی این برند از جمله PT13، JMT16، YN-18 و... غیره از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده‌اند که علاوه بر وزن پایین، مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارند.

از دیگر ویژگی‌های خوب جعبه‌‌ ابزار مهر پلاستیک به عنوان یکی از موارد بهترین مارک جعبه ابزار طراحی های مختلف تولیدات آن‌ها به صورت طبقه ای و ارگانایزر است. این ویژگی به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا بتوانند ابزارآلات خود را به صورت دسته‌بندی شده داخل این جعبه‌ها قرار دهند.

 

 

جعبه ابزار رونیکس

اگر برای نگهداری ابزارآلات خانگی و صنعتی خود به دنبال مناسب‌ترین جعبه ابزار هستید، یک پیشنهاد دیگر می‌تواند جعبه ابزارهای رونیکس می‌توان باشد. کمپانی رونیکس Ronix با چندین سال سابقه در زمینه تولید ابزاآلات دستی و برقی توانسته است سهم زیادی از بازار رقابتی را به خود اختصاص دهد. به همین منظور جعبه ابزارهای فلزی و پلاستیکی برند رونیکس نیز در میان خریداران از استقبال خوبی برخوردار شده و از بهترین جعبه ابزارهای رونیکس می‌توان به مدل‌های RH-9154، RH-9173، RH-9175 اشاره کرد که با طراحی عالی خود پاسخ‌گوی نیازهای بسیاری از کاربران است. انواع پلاستیکی ساخت این شرکت با متریال مرغوب و فشرده ساخته شده و جعبه ابزار فلزی رونیکس نیز بدنه و اتصالات فولادی ضخیم با رنگ کوره ای الکترواستاتیکی دارد.

 

 

جعبه‌های رسام کاوه برای ابزار

جعبه ابزارهای با کیفیت و مقاوم برند رسام کاوه نیز یکی دیگر از مواردی است که از دید برخی مشتریان به عنوان بهترین برند جعبه ابزار شناخته شده و ساخت کشور ایران هستند. هدف اصلی این برند تولید ابزارآلات با کیفیت و دارای استاندارد بوده، جعبه ابزارهای این شرکت معمولا دوام بالا و قفل های محکمی دارند. جعبه ابزار پلاستیکی کاوه مدل RK-40 جزو یکی از مدل‌های با کیفیت و محبوب این برند بوده و با طراحی منحصر به فرد و عمر مفید طولانی، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

 

 

جعبه ابزار تویو

برند تویو TOYO هر چند شاید به گوش خیلی‌ها آشنا نباشد اما یکی از سازندگان برتر جهانی با تولیدات جذاب در گروه جعبه ابزار فلزی و پلاستیکی است. محصولات این برند در کشور ژاپن تولید می‌شوند که علاوه بر کارایی قابل قبول، از قیمت مناسب و عمر کاری بالایی نیز برخوردار هستند. از پرطرفدارترین جعبه ابزار های تویو، که در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. می‌توان به عناوینی چون GT-410، GT-350، Gl-470 و غیره با طراحی ساده و مقاوم اشاره کرد. جعبه ابزار های فلزی تویو با طراحی بدنه شبکه ای و اتصالات درجه یک تا سال ها در کنار کاربر خواهد ماند.

 

 

جعبه‌های مهدوی مخصوص ابزار

برند ایرانی مهدوی جزو نیز یکی دیگر از شرکت های با سابقه و قدیمی تولیدکننده ابزارآلات بوده که توانسته است با ورود به بازار جعبه ابزار پلاستیکی، سهم بزرگی از فروش تجهیزات صنعتی را به خود اختصاص دهد. تمامی محصولات این شرکت از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند، که این امر باعث رضایت بسیاری از خریداران شده است. بهترین مدل های جعبه ابزار مهدوی شامل جعبه ابزار مدل سوپر، مدل رویال، مدل کلاسیک و... بوده که از جنس و مواد پلیمری درجه یک و فشرده ساخته شده‌اند و مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییر رنگ و نور خورشید دارند.

 

 

جعبه‌های تخصصی ابزار کنزاکس

برند کنزاکس Kenzax هر چند که تمرکز خود را تنها روی تولید جعبه ابزار قرار نداده، اما به دلیل داشتن چند مدل پرفروش از این گروه محصولات، در بین برندهای معتبر پیشنهادی جعبه ابزار قرار گرفته است. بیشتر کالاهای این برند در کشور چین تولید می‌شوند، اما مونتاژ و بسته‌بندی آن‌ها توسط متخصصین ایرانی انجام می‌گیرد. همچنین تعدادی از کالاهای این برند، تماما در ایران طراحی و به مرحله تولید می‌رسند.

محصولات متنوع برند Kenzax به عنوان یکی از موارد لیست بهترین مارک جعبه ابزار در ایران با طراحی عالی خود و کاربری تخصصی و عمومی متناسب با نیازهای کاربران در نوع فلزی و با اتصالات فولادی و استیل و ورق های ضخیم تولید شده‌اند. بیشتر مدل های جعبه ابزار کنزاکس اتوماتیک هستند و دارای رنگ مشکی و با لایه ضد زنگ ساخته می‌شوند. برخی از مدل‌های جعبه ابزار این برند از جمله KTB-1503، KTB-1403، KTB-1303 و غیره با طراحی جدید خود توانسته‌اند سهم زیادی از بازار رقابتی را به خود اختصاص دهند.

 

 

جعبه ابزار آروا

برند آروا Arva جزو یکی از تولیدکنندگان مشهور داخلی است که فعالیت اصلی خود را در زمینه تولید مجموعه ابزارآلات صنعتی از سال 1388 در ایران آغاز کرده است. این شرکت با بیش از 10 سال فعالیت، اکنون توانسته است با تولید جعبه ابزار نیز میزان رضایت مشتریان خود را بالاتر ببرد. از جمله محصولات پرفروش این برند در کتگوری جعبه ابزارهای فلزی و پلاستیکی ساخته شده که با قیمت مناسب و کارایی قابل قبول خود توانسته‌‌اند در میان با کیفیت‌ترین جعبه ابزارهای داخلی جای بگیرند. را به خود اختصاص دهند. از جمله برترین مدل‌های جعبه ابزار فلزی آروا می‌توان به مدل 4703 و 4702 اشاره کرد که به صورت اتوماتیک ساخته شده و با ورقه های ضخیم فولادی و اتصالات و پرچ قدرتمند، عمر مفید طولانی دارند. ضمن اینکه در بین جعبه ابزارهای پیشنهادی آروا، چند مدل پرفروش پلاستیکی هم دیده می‌شود.

 

 

جعبه ابزار هزبرن

برند تایوانی Hezburn تحت لیسانس سوئد فعالیت دارد و توانسته است با سابقه طولانی در تولید انواع ابزارآلات صنعتی و گاراژی به یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای این صنعت در جهان تبدیل شود. عمده محصولات این کمپانی در کاربری مخصوص گاراژی و تعمیرگاهی هستند و بنابراین تولیدات جعبه ابزار هزبرن محدود بوده و مناسب استفاده عمومی نیست. به عنوان مثال از محصولات پرفروش این شرکت، جعبه‌ ابزار کشویی چند طبقه آن است که با ساختار فلزی بسیار محکم و داشتن چرخ توانسته حمل آسان را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

 

 

جعبه ابزار وفایی

گروه تولیدی و صنعتی احمد وفایی با بیش از 20 سال سابقه به طور متمرکز و انحصاری در زمینه تولید جعبه ابزار و پالت ابزار فلزی فعالیت دارد. محصولات این برند با جنس و ورقه های درجه یک و پوشش رنگ الکترواستاتیکی به صورت یک طبقه / دو طبقه / سه طبقه و در طول های متنوع تولید شده و امکان سفارشی سازی آنها هم وجود دارد. پرچ ها و اتصالات فولادی به همراه امکان استفاده خانگی و کارگاهی همکار در کنار استفاده از بهترین متریال اولیه باعث شده تا تولیدات گروه وفایی هم‌اکنون جزو بهترین جعبه‌های ابزار در ایران به شمار آیند.

 

 

جعبه ابزار برند واستر

برند واستر Vaster به صورت تخصصی روی تولید انواع ابزارهای دستی عمومی و باغبانی تمرکز دارد. این برند با ساخت محصولات خود در چین و تایوان ابزارهای خود را به کشورهای مختلف صادر می‌کند. در بین عنوان های جعبه ابزار واستر مدل های مختلفی مثل پلاستیکی کلاسیک، ارگانایزر و البته نوع خاص جعبه ابزار صندوقی هم دیده می‌شوند. نوع صندوقی بدنه استیل دارد و با 2 عدد قفل درب از بهترین جعبه ابزارهای موجود در بازار است. از جمله پرفروش‌ترین محصولات این شرکت می‌توان به جعبه ابزارهای مدل VBT14P، VBT15P، VBT16T و غیره اشاره کرد.

 

 

جعبه ابزار تیک

برند قدیمی و شناخته شده تیک هم به عنوان دیگر نام معروف در لیست بهترین برند جعبه ابزار دیده می‌شود. گروه تولیدی تیک با ارائه جعبه ابزار پلاستیکی اما با قفل فلزی توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند و جعبه ابزار تیک در مقایسه با محصولات همرده عمر مفید بالای دارد.

 

 

جعبه ابزارهای بیگ رد

هر چند که برند بیگ رد Big Red روی ساخت و تولید ابزارآلات انحصاری گاراژی مثل جک و خرک و تعمیرات خودرو و ماشین تمرکز دارد اما این کمپانی نامدار تحت لیسانس آمریکا محصولاتی محدود در حوزه تولید لوازم خانگی و کارگاهی هم تولید می‌کند. جعبه ابزار بیگ رد اگر چه تنوع بالایی ندارد اما با بدنه استیل و پلاستیکی ترکیبی جزو با کیفیت ترین جعبه ابزارهای خارجی موجود در ایران است. یکی از پرفروش‌ترین جعبه‌ ابزارهای این برند، مدل TRJF-C3002 است که با محفظه جادار و قفل مستحکم فلزی خود می‌تواند به خوبی از پس نیازهای شما بربیاید.

 

سخن نهایی درباره بهترین مارک جعبه ابزار

ما در این مقاله نگاهی به بهترین برندهای جعبه ابزار و محصولات پرفروش آنها انداختیم. هر کدام از این کمپانی ها تلاش کرده‌اند تا با توجه به برخی از کارکردهای مورد نیاز، محصولات مناسبی را برای مصرف‌کنندگان خود طراحی و تولید کنند. با توجه به نیاز کاربر نمی‌توان به طور قطع گفت که چه برندی بهترین جعبه ابزار را ارائه می‌دهد اما بدون شک مناسب ترین گزینه ها در بین این موارد و مارک های اشاره شده در بالا قرار دارد.

 

 

شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی ابزار مارکت انواع جعبه ابزار را از برندها و اندازه‌های مختلف مشاهده کنید و در صورت نیاز، با مقایسه مشخصات فنی آن‌ها به خرید جعبه ابزار بپردازید.

نظرات کاربران
امتیاز کاربران به این مطلب | از ۵ ( مشارکت کننده)
نفر
شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • |

    • |

    نظری جهت نمایش موجود نیست
    از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید