بهترین مارک اتو لوله کشی

شکی نیست که امروزه اتو لوله سبز به یکی از پر کاربردترین دستگاه‌ها در ساختمان سازی، لوله کشی، نصب تاسیسات آبرسانی، تعمیرات لوله‌های قدیمی و... تبدیل شده است. در چند سال اخیر برندهای سازنده ابزار با ارائه بهترین اتو لوله کشی سعی می‌کنند ضمن تولید یک دستگاه با کیفیت و با قدرت بالا، امکانات و متعلقات مختلفی را هم در اختیار کاربر قرار دهند. اما بهترین برند دستگاه جوش لوله سبز چیست؟ کدام مدل را باید خرید؟ چه تفاوتی بین کیفیت و امکانات اتو لوله ها در هر برند وجود دارد؟ پر فروش ترین دستگاه اتو لوله پلاستیکی و پلیمری بازار کدام است؟ با کدام مدل اتو لوله کشی سبز و سفید می‌توان راحت‌تر در خانه کار کرد؟ دلایل و نکات مهم خرید اتو لوله کشی چیست؟ با ما در این مقاله از ابزار مارکت همراه باشید تا به معرفی برترین مارک دستگاه اتو لوله بپردازیم.

 

معرفی بهترین برند اتو لوله کشی

شرکت‌های سازنده ابزار با رصد میزان استفاده و کاربرد دستگاه اتو لوله کشی در مصارف خانگی و شخصی و یا پروژه‌های بزرگتر معماری و ساختمان سازی، به این نتیجه رسیده‌اند که از چند سال پیش تغییری بزرگ در حوزه و شغل لوله کشی رخ داده و از لوله های سبز و سفید، و به دنبال آن دستگاه اتو لوله کشی استقبال بسیار خوبی شده است. به همین خاطر این کمپانی‌ها شروع به ساخت و تولید انواع دستگاه جوش لوله سبز کردند و حالا در بازار کشور دست خریدار برای انتخاب هر مدلی باز است. بهتر است باهم بررسی کنیم که تولیدات و مدل‌های هر کدام از این برندها در گروه دستگاه جوش لوله سبز چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

 

 

اتو لوله کشی آروا

برند Arva یکی از شرکت‌های عرضه کننده اتو لوله سبز است که چند مدل ساخت چین و ایرانی در این گروه ابزار دارد. مدل‌های مختلف عمومی اتو لوله کشی آروا با بدنه قرمز فلزی توان 1500 وات و تنظیم حرارت بین 0 تا 300 درجه سانتی گراد ارائه می‌شوند. آروا در این محصولات خود از استاندارد کیفی CE اروپا بهره برده و دستگاه‌های خود را با یک المنت راکتی بزرگ با قابلیت بستن همزمان 3 سایز لقمه، کابل برق و سیم کشی داخلی نسوز و دسته نشکن و مقاوم در برابر حرارت ارائه می‌دهد.

برخی از مدل‌های تولیدات این برند پایه کوچک و معمولی دارند، اما چند مدل دیگر اتو لوله آروا دارای پایه گیره‌ای هستند؛ به این معنا که شما می‌توانید دستگاه را توسط گیره پایه به هر مکانی که خواستید ببندید. این قابلیت برای کسانی که قصد کار در ارتفاع و نقاط نامناسب را دارند بسیار مفید خواهد بود. در نهایت اینکه شرکت آروا اتو لوله های خود را با گارانتی 12 ماهه ارائه می‌دهد. از پرفروش ترین آنها می‌توان به اتو لوله کشی آروا مدل 2301 اشاره کرد.

 

 

اتو لوله کشی رونیکس

کمپانی Ronix هم سهمی در فهرست بهترین مارک اتو لوله سبز دارد. تولیدات این شرکت تا حدی مشخصات فنی شبیه به هم داشته و اتو لوله های رونیکس با توان 2000 وات و حرارت خروجی بین 50 تا 300 درجه سانتی گراد و امکان نصب لقمه‌های سایز 25، 32 و 40 میلی متری ارائه می‌شود. کیفیت بالا، توان و راندمان بالا، راحتی در کار و راکت ضخیم با 2 المنت جداگانه و 2 کلید جداگانه و همچنین پایه نگهداری بزرگ ازجمله ویژگی‌های دستگاه اتو لوله سبز رونیکس است. پرفروش ترین تولیدات این شرکت طبق مدل‌های زیر است:

  • اتو لوله کشی رونیکس مدل RH-4401 با متعلقات
  • اتو لوله رونیکس مدل RH-4404 با متعلقات

بزرگترین تفاوت مدل‌های اتو لوله کشی رونیکس در نوع معمولی و گوشه زن آنها دیده می‌شود. مثلا بر روی راکت اتو لوله رونیکس مدل 4401 به طور همزمان 2 سایز لقمه قابل نصب است. اما در مدل دستگاه جوش لوله سبز رونیکس مدل 4404 علاوه بر این 2 لقمه، یک لقمه گوشه زن نیز در جلوی راکت نصب می‌شود؛ این لقمه می‌تواند برای کار تعمیر لوله های آسیب دیده در داخل دیوار، زمین، سقف و... بدون جدا سازی آنها استفاده گردد. ضمن اینکه هر مدل از اتو لوله های رونیکس هم با ورژن بدون متعلقات و هم با نسخه دارای متعلقات کامل و جعبه حمل عرضه می‌شوند.

 

 

اتو لوله کشی توسن

نام Tosan در این گروه ابزار یکی از با سابقه‌ترین و پر طرفدارترینها است و از نظر برخی به عنوان بهترین مارک اتو لوله کشی شناخته می‌شود. این برند با دستگاه‌هایی ساده‌تر کار خود را آغاز کرد و حالا با 2 مدل پرفروش زیر کیفیت و تجربه خوبی در کار با اتو لوله سبز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

  • اتو لوله کشی توسن مدل 7135PWIX
  • اتو لوله کشی توسن مدل 7135PWIB

هر دوی این دستگاه‌ها با توان 1350 وات می‌تواند محدوده دمایی بین 0 تا 340 درجه سانتی گراد تولید کند. بدنه بسیار با کیفیت آنها با پایه آلومینیومی پهن و عریض همراه شده تا دستگاه به خوبی در کار ثبات داشته باشد. راکت فوق العاده بزرگ اتو لوله های توسن توانایی نصب همزمان 4 سایز لقمه لوله را دارد و در قسمت جلوی راکت نیز، لقمه گوشه زن دیده می‌شود؛ که برای کار در نقاط سخت و دشوار و لوله‌های توی کار و داخل دیوار بسیار مناسب است.

 

 

طراحی بروز شده اتو لوله‌های توسن در هر دو مدل 7135PWIX و مدل 7135PWIB و وجود شیارهای عبور هوا، کار انتقال حرارت به راکت و در عین حال عدم انتقال حرارت به دسته و قسمت دست کاربر را فراهم آورده است. از دیگر ویژگی‌های اتو لوله توسن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن ترموستات و تثبیت کننده دما
  • مجهز به سوییچ عایق شده در برابر گرد و غبار
  • امکان نصب دو طرفه دستگاه روی پایه
  • لقمه های تفلونی درجه یک و بسیار با کیفیت سایز 20 تا 40 میلی متر
  • ارائه با لوازم جانبی و کیف برزنتی

 

 

اتو لوله کشی پویا صنعت

شرکت Pooya Sanat به طور تخصصی بر روی ابزارهای تاسیساتی کار می‌کند و دستگاه های جوش لوله عمومی و صنعتی آن برای کاربران حرفه‌ای و با تجربه کاملا آشناست. مدل‌های اتو لوله سبز پویا صنعت قدرت تولید حرارت بسیار بالایی دارند و می‌توانند علاوه بر سایزهای عمومی لقمه 20 تا 40 میلی متر، با سایزهای لوله بزرگ یعنی لقمه 63 میلی متر و 75 میلی متر هم کار کنند. تولیدات این شرکت با توان 1000 و 1800 وات تک المنت و 2 المنت عرضه شده و دمای خروجی آن می‌تواند با کمک ترموستات از 0 تا 300 درجه سانتی گراد تنظیم شود.

در کنار مواردی چون راندمان و کیفیت بالای کارکرد، چند ویژگی دیگر در دستگاه‌های این شرکت دیده می‌شود؛ به طور مثال اتو لوله کشی پویا صنعت مدل فیوژن دارای یک راکت حرارتی پهن و عریض با پایه ثابت و طراحی کاملا جمع و جور خوش دست است. ارائه حرارت یکنواخت باعث جوش دادن سریع و بدون پرتی و مشکل لوله می‌شود و برای هر دو نوع لوله پروپیلن و لوله پلیمری قابل استفاده است.

 

 

اتو لوله های پر فروش چند برند دیگر بازار

به جز نام‌های معروف و پرفروش بالا، چند مدل و دستگاه از برندهای دیگر هم در فهرست بهترین برند اتو لوله کشی وجود دارند. به طور مثال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

که با 2 المنت جداگانه، توان 2000 وات، 6 عدد لقمه های سایز 20 تا 63 میلی متر و تمامی متعلقات لازم قیچی، متر، دستکش و جعبه بزرگ فلزی ارائه می‌شود.

این محصول از جمله دستگاه‌های پر شمار و محبوب برند Active در میان مدل‌های اتو لوله سبز است و با توان 2000 وات، قابلیت حذف نوسان های برق را هم دارد. اتو لوله سبز اکتیو 4520NS با متعلقات جذابی چون تراز بنایی، متر، قیچی لوله بر، 6 عدد لقمه، پیچگوشتی و جعبه فلزی همراه است.

کمپانی Kenzax هم در میان تولیدات خود با دستگاه اتو لوله KPWM-120 که یک مدل جمع و جور با 2 المنت 1000 واتی است، توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این ابزار بدنه آلومینیومی و راکت المنتی بزرگی دارد و می‌تواند در مدت کوتاه به سرعت داغ شود و لوله را بهم پیوند بزند. کنزاکس این مدل را با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش شرکتی ارائه می‌دهد.

 

راهنمای خرید بهترین اتو لوله کشی

مشاهده می‌کنید که تقریبا بین مشخصات فنی و ویژگی‌های محصولات اشاره شده به ظاهر فرق چندانی نیست؛ اما در واقعیت، چند عامل مهم زیر باعث رسیدن به بهترین مارک اتو لوله سبز می‌شود:

  • کیفیت ساخت و قطعات داخلی دستگاه
  • داشتن و نداشتن لوازم همراه و جانبی
  • سرعت داغ کردن و راندمان کار
  • سایزهای لقمه قابل استفاده
  • تعداد لقمه های قابل استفاده به صورت همزمان
  • تک المنت یا دو المنت داشتن
  • تمیز بودن فرآیند اتصال و آب کردن لوله ها بدون مشکل
  • و...

شما می‌توانید برای خرید اتو لوله کشی از این برندها یا برندهای دیگر به فروشگاه آنلاین ابزار مارکت مراجعه کنید. تمامی دستگاه‌ها به صورت اورجینال با گارانتی و ضمانت اصالت کالا به شما ارائه خواهد شد.

محصولات مرتبط
نظرات کاربران
امتیاز کاربران به این مطلب | از ۵ ( مشارکت کننده)
نفر
شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • |

    • |

    نظری جهت نمایش موجود نیست
    از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید