بهترین مارک دمنده و مکنده

بلوور به انگلیسی Blower دستگاهی برقی، شارژی یا بادی است که برای تمیز کردن، غبارگیری انواع سطوح و اجسام، شاخ و برگ روبی و غیره به کار برده می‌شود. انتخاب بهترین مارک دمنده و مکنده با وجود این همه مدل های متنوع بلوور چندان آسان نیست. اکثر دستگاه های دمنده و مکنده برای بسیاری از کارهای تعریف شده استاندارد و عادی در خانه، فروشگاه، باغ و باغچه، ویلا، محل کار، کارگاه و... مثل پاکسازی آلودگی و زدودن گرد و غبار مفید هستند؛ اما بهترین برند بلوور و برترین مدل های دمنده و مکنده چگونه انتخاب می‌شود؟ برای این منظور نیاز به شناختن ویژگی های محصولات و تولیدات هر برند دارید و ما در این مقاله از ابزار مارکت، در کنار معرفی کاربردهای متنوع دستگاه‌های دمنده و مکنده، لیستی از بهترین برندها را نیز به شما معرفی می‌کنیم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

دلایل اختلاف قیمت بلوور

اصلی‌ترین دلیل اختلاف قیمت بین دستگاه‌های بلوور، ویژگی‌های مختلفی است که هر دستگاه دارد. از  جمله ویژگی‌های خاص بهترین مارک دمنده و مکنده می‌توان به امکانات و ویژگی‌ها، قدرت موتور، داشتن فیلترها، تنظیمات متنوع، میزان عمر مفید و... اشاره کرد. دستگاه‌هایی که ویژگی‌ها و امکانات بیشتری دارند، با کیفیت بالاتری ساخته شده‌اند و از قدرت خروجی و پرتاب حجم بادی بیشتری برخوردارند، طبیعتا با قیمت بالاتری نسبت به دستگاه‌های ساده‌تر ارائه می‌شوند.

البته عوامل دیگری مانند برند، مدل، تفاوت کاربری، کوچک و بزرگی، ساده بودن یا خزان روبی، برقی، شارژی یا بادی بودن، ساخت ایرانی یا خارجی بودن و غیره هم از دیگر دلایل تاثیر گذار روی اختلاف قیمت بلوورها هستند؛ بنابراین بهتر است که قبل از خرید دمنده و مکنده، ویژگی‌های مختلف دستگاه‌ها را در نظر داشته باشید و با توجه به بودجه خودتان برای خرید دستگاه مورد نظر اقدام کنید.

 

بهترین برند دمنده و مکنده

دستگاه‌های مکنده و دمنده، با پاک‌سازی سطوح و لوازم مختلف از گرد و غبار تاثیر بسیار بالایی روی طول عمر ابزارها و تجهیزات مختلف می‌گذارند. اما دمنده‌ها و مکنده‌ها دارای برندهای مختلفی هستند که هر کدام با شکل ها و شرایط گاهی مشابه و گاهی متفاوت به بازار عرضه شده‌اند. در میان این برندها، چند نام و اسم بیشتر از همه فروش داشته و رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است. از جمله بهترین برندهای دستگاه دمنده و مکنده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برند رونیکس

یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه تولید انواع ابزارآلات مختلف از جمله دستگاه‌های مکنده و دمنده، برند رونیکس (RONIX) است. این شرکت در طی سالیان متمادی توانسته است با تولید محصولات با کیفیت و قیمت‌گذاری منصفانه، جایگاه ویژه‌ای را در بین کاربران داخلی و خارجی کسب کند. از پرفروش‌ترین مدل‌های رونیکس به عنوان بهترین برند بلوور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلور رونیکس 400 وات مدل 1206
  • بلور رونکیس 600 وات مدل 1207
  • دمنده خزان روب شارژی رونیکس 20 ولت مدل 8922

 

 

برند توسن

توسن (TOSAN) نیز  به عنوان یکی از برندهای ایرانی شناخته شده در زمینه تولید و وارد کننده انواع ابزارآلات برقی و دستی داخلی و چینی به شمار می‌آید. ساخت محصولات با کیفیت استاندارد، قیمت‌گذاری منصفانه و خدمات پس از فروش از جمله مواردی هستند که باعث شده است تا این برند از جایگاه قابل قبولی در بین مصرف‌کنندگان برخوردار باشد. به جرات می‌توان گفت که مکنده و دمنده تولیدی این شرکت، از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار است. از جمله پرفروش‌ترین بلوورهای این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلوور توسن 680 وات مدل 7007B
  • بلوور 550 وات توسن مدل 7004B

 

 

برند کرون

ابزارآلات برند کرون (CROWN) جزو محصولات درجه یک ساخت چین هستند که به دلیل کیفیت بالا و عرضه محصولات با قیمت مناسب توانسته‌‌اند از جایگاه بالایی در بازار رقابتی برخوردار باشند. همچنین این برند با کسب جایگاه مناسب در بازار ابزارآلات، سعی دارد تا با خدمات پس از فروش عالی به مشتریان خود، در جهت جلب رضایت آن‌ها گامی بلند بردارد. محصولات این برند با موتور پرقدرت، دمش و مکش بسیار قوی را برای شما به ارمغان می‌آورند. از جمله پرفروش‌ترین محصولات بلوور این برند، می‌توان به بلوور کرون 710 وات مدل CT17010 اشاره کرد.

 

 

برند دی سی ای

یکی از حرفه‌ای‌ترین و بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده ابزارآلات برقی، برند چینی دی سی ای (DCA) است. این برند با بهره بردن از گروهی از مهندسان حرفه‌ای و کادر فنی مجرب توانسته است محصولات با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه کند که در قاره آسیا مشتریان بسیار زیادی دارد. یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت، دمنده و مکنده بوده که با طراحی ارگونومی و قدرت بسیار بالای موتور خود توانسته است نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. از جمله پرفروش‌ترین محصولات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلوور شارژی دی سی ای 18 ولت لیتیوم مدل ADQF28
  • بلوور دی سی ای 680 وات مدل AQF32

 

 

برند آاگ

برندی در کلاس جهانی و تولیدکننده تجهیزات الکتریکی و شارژی در جهان از کشور آلمان یعنی برند آاگ (AGE) هم در بازار بلوور نقش مهمی دارد. این کمپانی فعالیت خود را از سال 1883 در برلین آغاز کرده و یکی از محصولات کاربردی و قدرتمند آن، دستگاه‌های مکنده و دمنده است. تمامی بلوورهای این برند بدون شک از طرفی برخی کاربران به عنوان بهترین مارک بلوور شناخته شده و از قدرت موتور بسیار بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین شما می‌توانید از آن‌ها برای تمیز کردن انواع سطوح و قطعات الکترونیکی استفاده کنید. از جمله پرفروش‌ترین محصولات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلور آاگ 600 وات مدل GM600E
  • بلوور شارژی آاگ 18 ولت مدل BGE18C2

 

 

برند محک

برند ایرانی محک (MAHAK) نیز با ارائه تولیدات داخلی یا دستگاه های چینی در زمینه ابزارهای پرمصرف خانگی و عمومی یکی دیگر از نام های برجسته به شمار می‌آید. از پرمصرف‌ترین ابزارهای این برند، دستگاه مکنده و دمنده بوده که با داشتن قیمتی بسیار مناسب به یک ابزار کاربردی و عمومی در مناطق پر گرد و خاک و در خانه تبدیل شده است. محصولات این برند با قدرت بسیار بالای موتور و با کمترین آسیب می‌توانند گرد و غبار روی انواع وسایل و سطوح را از بین ببرند. از جمله پرفروش‌ترین محصولات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلوور محک 600 وات مدل BVC-3.5H
  • بلوور محک 710 وات مدل BVC-3.5
  • بلوور محک 650 وات مدل BVC-3H

 

 

برند اکتیو

از دیگر نام ها در فهرست بهترین برند بلوور در بازار ایران می‌توان به برند چینی اکتیو (Active) اشاره کرد. این کمپانی با تولید محصولات با کیفیت و البته تنوع زیاد توانسته است جایگاه بسیار خوبی را در بین مشتریان مختلف بدست آورد. از مهم‌ترین مدل‌های دمنده و مکنده اکتیو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلوور اکتیو 600 وات مدل AC-2560N
  • بلوور اکتیو 700 وات مدل AC-27700
  • بلوور اکتیو 400 وات مدل AC25400F

 

 

برند آروا

شرکت داخلی و ایرانی آروا (ARVA) با سابقه 30 ساله در زمینه تولید و واردات ابزارآلات برقی و شارژی مختلف توانسته است سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد. این برند بردهای الکترونیکی محصولات مورد نیاز خود را در خارج از کشور تولید می‌کند اما سایر قطعات محصولات آن در داخل تولید و مونتاژ می‌شوند. یکی از محصولات پرکاربرد این شرکت، دستگاه‌های دمنده و مکنده است که با کیفیت عالی، قیمت مناسب و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. از جمله پرفروش‌ترین محصولات برند آروا به عنوان بهترین مارک دمنده و مکنده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلوور آروا 750 وات مدل 5645
  • بلوور آروا 680 وات مدل 5641
  • بلوور آروا 500 وات مدل 5640

 

 

برند دی دبلیو تی

از بهترین برند ابزارآلات در کنار شرکت‌های معروف خارجی می‌توان به محصولات با کیفیت برند دی دبلیو تی (DWT) ساخت کشور چین اشاره کرد. یکی از محصولات کاربردی این کمپانی، دستگاه‌های مکنده و دمنده بوده که با قدرت مکش و دمش بسیار بالای خود می‌توانند تمام نیازهای مرتبط با کارکرد دستگاه را به خوبی برای شما برآورده کنند. پرفروش‌ترین محصول این شرکت در بازار بلوور دی دبلیو تی 650 وات مدل LS06-280 است که نظرات مثبت بیشتر کاربران را به خود جلب کرده است.

 

 

برند ماکیتا

برند ماکیتا (MAKITA) به عنوان یکی از تولیدکنندگان ابرقدرت‌ و غول ژاپنی ابزار در جهان به شمار می‌آید. محصولات باکیفیت این برند ساخت کشورهای مختلفی در کل جهان مثل اروپا و آمریکا و تحت لیسانس کشور ژاپن هستند. هم‌اکنون این شرکت محصولات بسیار زیادی را برای کارهای ساختمانی و خانگی روزمره از جمله دستگاه‌های مکنده و دمنده تولید می‌کند. بسیاری از خریداران معتقدند که ماکیتا یکی از بهترین دمنده ها را در بازار دارد و بلوور ماکیتا 600 وات مدل UB1103 دستگاه بسیار عالی است؛ موتور قدرتمند در کنار وزن بسیار سبک این دستگاه، به شما کمک می‌کند تا بتوانید تمیزکاری‌های سخت و طاقت‌فرسا را به راحتی انجام دهید. ضمن اینکه ماکیتا در کنار نوع برقی، انواع دیگر مکنده و دمنده مثل بلوور شارژی را هم به بازار عرضه کرده است.

 

 

برند هیوندای

نامی که این روزها بیشتر و بیشتر خود را بین علاقمندان و کاربران ابزار جای می‌دهد محصولات معروف هیوندای (HYUNDAI) است. این شرکت در زمینه‌های مختلف ساخت ابزار از جمله ابزارآلات خانگی، صنعتی، الکترونیک و... غیره فعالیت داشته و امروزه تنوع تولیدات آن هر روز بیشتر می‌شود. مکنده و دمنده مارک هیوندای نیز جزو یکی از محصولات پرفروش این برند به حساب می‌آید که با قابلیت مکش و دمش پرقدرت جریان هوا می‌تواند از پس کارهای شما به خوبی بربیاید. از جمله بهترین محصولات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلوور هیوندای 710 وات مدل HP7160-BL
  • بلوور هیوندای 650 وات مدل HP6530-BL

 

 

برند بوش

یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ابزارسازی و لوازم خانگی در جهان، برند آلمانی بوش (BOSCH) است. این کمپانی در ایران با محصولات خانگی و ابزارآلات صنعتی و خانگی نیز شناخته می‌شود. با توجه به تجربه بسیاری از کاربران، یکی از ابزارآلات حرفه‌ای برند بوش در خانواده بهترین مکنده و دمنده است که با موتور قدرتمند خود و همچنین تنوع کاربری می‌تواند تمام نیازهای شما را به خوبی برآورده کند. از جمله معروف‌ترین دستگاه‌های این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلوور بوش 820 وات مدل GBL 800 E
  • دمنده و مکنده خزان روب بوش مدل Universal Garden Tidy 3000

 

 

برند نک

برند نک (NEK) هم جزو یکی از معروف‌ترین برندهای چینی است که در زمینه تولید ابزارآلات صنعتی از جمله دمنده و مکنده فعال است. محصولات این برند از کیفیت کاری بسیار بالایی برخوردار هستند. از جمله پرفروش‌ترین بلوورهای صنعتی نک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلوور نک 650 وات مدل NEK 654 BL
  • بلوور نک 550 وات مدل NEK 553 BL

 

 

برند ان ای سی

برند چینی ان ای اسی (NEC) با تولید گسترده ابزارآلات برقی باکیفیت و با دوام توانسته است به یکی از برترین برندها در این زمینه تبدیل شود. اگر شما هم روی کار حرفه‌ای تمرکز دارید یا مصرف کننده عادی و خانگی هستید، خرید دمنده و مکنده این برند را به شما توصیه می‌کنیم. دستگاه‌های این برند به لحاظ قیمت و عمر مفید جزو یکی از موارد بهترین بلوور بازار به شمار می‌آیند و توانسته‌اند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کنند. از جمله پرفروش‌ترین محصولات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بلوور ان ای سی 800 وات مدل 5511
  • بلوور ان ای سی 550 وات مدل 5512
  • بلوور ان ای سی 600 وات مدل 5510

 

 

برند مک تک

برند مک تک (Maktec) با تولید طیف وسیعی از ابزارآلات و تجهیزات با دوام از شهرت بالایی در بین کاربران برخوردار است. یکی از بهترین محصولات این گروه تولیدی، دستگاه دمنده و مکنده آن یعنی بلوور مک تک 650 وات مدل MT401 است که ساخت کشور چین و تحت لیسانس ژاپن بوده و با موتور قدرتمند و طراحی ارگونومیک خود در بازار ایران توانسته است به فروش بسیار بالایی برسد.

 

 

برند پوکا

برند چینی پوکا (Puka) با تولید ابزارآلات به صرفه و خوش قیمت یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند فعالیت‌های خود را با بودجه کم و کاربری عمومی انجام دهند. این شرکت با ارائه متنوع انواع ابزارآلات برقی با بهترین قیمت توانسته است بخش بزرگی از نیازهای کاربران داخلی خانگی و مصارف عادی را به خوبی پاسخ دهد. یکی از پرفروش‌ترین ابزارآلات این برند و شاید بهترین دمنده از سوی بسیاری از خریداران بلوور پوکا مدل BL6001 است که با قابلیت‌های منحصر به فرد خود می‌تواند برای رفع نیازهای روزانه خانگی شما مناسب باشد.

 

 

برند متابو

متابو (METABO) نیر در کنار دیگر برندهای خارجی و کلاس جهانی، به عنوان یکی از معروف‌ترین کمپانی های تولید کننده ابزارآلات برقی در دنیا به شمار می‌آید. این برند در تولید ابزارآلات برقی و شارژی یکی از پیشروان بازار بوده و توانسته است ابزارآلات بسیار قدرتمند و در عین با کیفیت و عمر مفید طولانی را به بازار عرضه کند. بلوور شارژی متابو 18 ولت مدل AG18 یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند در کتگوری دمنده و مکنده بوده که با موتور قدرتمند و کارایی بالا و امکانات زیاد خود توانسته است از پس نیازهای پاکسازی و تمیزکاری در شرایط و نقاط سخت در خانه و کارگاه به خوبی بربیاید.

 

 

برند ای تی پرو

برند ای تی پرو (ATPRO) یک برند چینی متخصص در زمینه تولید ابزارآلات صنعتی است. هر چند این مارک جزو اسامی پر تنوع بازار نیست اما دستگاه مکنده و دمنده این کمپانی از قدرت موتور خوبی برخوردار بوده و با طراحی ارگونومیک و وزن بسیار مناسب خود توانسته‌اند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. بلوور ای تی پرو 400 وات مدل AT336-1361 جزو یکی از پرفروش‌ترین محصولات پیشنهادی در گروه دمنده و مکنده به شمار می‌آید که با حجم مکش بالای خود گاهی لقب بهترین مکنده را هم به خود اختصاص داده است.

 

 

برند صدرا

برند صدرا (SADRA) یک برند قدیمی در زمینه تولید ابزارآلات برقی بوده که شاید بیشتر کاربران با تجربه ابزار با آن آشنا باشند. بلوور صدرا با کیفیت بالا و طراحی مناسب توانسته جایگاه خوبی بین برخی مصرف کنندگان قدیمی تر پیدا کند و در مقایسه با سایر برندها، از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. برای همین یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های این گروه محصولات بودن شک بلوور صدرا 600 وات مدل SA-5160 است که با بهره‌مندی از موتور قدرتمند توانسته است بازخوردهای خوبی از طرف کاربران بدست آورد.

 

 

برند رابین

برند رابین (Rabin) هم یکی از معروف‌ترین شرکت‌های چینی در زمینه تولید و عرضه انواع ابزارآلات دستی و صنعتی با قیمت مناسب به شمار می‌آید. این نام در مقایسه با کالاهای همرده و همکلاس خود بهترین بوده و با تولید محصولات با کیفیت و بروز توانسته است طرفداران بسیار زیادی در بین صنعت‌گران پیدا کند. یکی از ساخته های رابین، دستگاه‌ دمنده و مکنده است که با عملکرد حرفه‌ای و مطابق با نیاز مشتری توانسته است از فروش بسیار بالایی برخوردار باشد. از جمله پرفروش‌ترین محصول این برند می‌توان به بلوور رابین 800 وات مدل R6080 اشاره کرد.

 

کلام پایانی بهترین مارک دمنده و مکنده

ما در این مقاله در رابطه با بهترین مارک دمنده و مکنده در بازار کشور صحبت کردیم. لازم به ذکر است که بسیاری از برندهای دیگر در زمینه تولید دستگاه‌های مکنده و دمنده فعالیت دارند که می‌توانند ویژگی‌های مشابهی با محصولات این برندها داشته باشند؛ اما ممکن است از لحاظ ماندگاری و کیفیت تفاوت‌های بسیار زیادی با یکدیگر ارائه دهند. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید، روی بهترین برندهای معروف سرمایه‌گذاری کنید و تنها به قیمت پایین تر توجه نکنید. چرا که امکانات و قدرت خروجی و پرتاب باد بلوور برای انواع کارها مثل تمیز کردن برگ و شاخه، گرد و خاک و... در خانه، ویلا، حیاط، کارگاه، کیس کامپیوتر و... تاثیر زیادی روی راندمان آن خواهد داشت.

 

 

اگر شما هم قصد خرید از بهترین مارک مکنده و دمنده را دارید، می‌توانید با مراجعه به ابزار مارکت و مشاهده مشخصات فنی تمام این دستگاه‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب و نسبت به خرید بلوور (دمنده و مکنده) در نوع برقی، شارژی یا بادی با ضمانت اصالت کالا، گارانتی رسمی و مشاوره تخصصی رایگان اقدام کنید.

محصولات مرتبط
نظرات کاربران
امتیاز کاربران به این مطلب | از ۵ ( مشارکت کننده)
نفر
شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • |

    • |

    نظری جهت نمایش موجود نیست
    از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید