ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 2 میلیون تومان
ارسال رایگان سفارش

جستجو برای این ترکیب از فیلترها با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت.

تلاش کنید:

- تعدادی از فیلتر ها را حذف کنید.

- در جستجو از عبارت‌های متداول‌تر استفاده کنید.

مجموع نتایج : 40
{{_translate.BLOCKS_PRODUCTS_PROMOTIONS_FINISHED_RIBBON_TEXT}}
تخفیف
روز و : ساعت و : دقیقه و : ثانیه
فروش ویژه به اتمام رسید!
{{$_product.title}}

.
{{_defines.currency.sign}}
.
{{_translate.CALL_FOR_PRICE}}
{{_translate.STOP_PRODUCTION}}
{{_translate.NOT_AVAILABLE}}
مجموع نتایج :

بتن کن و  چکش تخریب رونیکس(Ronix)

بتن کن و چکش تخریب از قدرتمندترین و پر توان ترین آبزارلات برقی هستند که به منظور تخریب، سوراخکاری سازه ها و آسفالت و ... کاربرد دارد اما بتن کن ها برای سوراخکاری های جرئی تر و چکش تخریب که به نام پیکور هم گفته می شود و در بازار ایران به هیلتی نیز شناخته شده است برای مصارف با حجم بیشتر استفاده می شود. بنابراین این ابزار بسیار کاربردی هستند و داشتن یک بتن کن و چکش تخریب مناسب سبب افزایش سرعت و کارایی بهتر می شود که گروه ابزار مارکت بتن کن و چکش تخریب رونیکس را به شما بنا به دلایل زیر پیشنهاد می کند.

خصوصیات مهم پیکور و بتن کن رونیکس

بتن کن ها و چکش تخریب های رونیکس همگی دارای طراحی اروگونومیک در قسمت بدنه و حداقل وزن ممکن هستند که خود این مزیتی مهم جهت راحتی کاربر در استفاده طولانی مدت و به حداقل رساندن خستگی آن می باشد. به علاوه بلبرینگ های ضد غبار NSK و کلیدهای ضد غبار با کیفیت مطابق با استاندارد CE اروپا، از نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری کرده و موجب کاهش استهلاک قطعات شده در نتیجه عمر مفید دستگاه افزایش می یابد و موتورهای مجهز به گیربکس صنعتی با سیستم پیشرفته آرمیچر و بالشتک های صنعتی بتن کن ها و پیکورهای رونیکس دارای مقاومتی بالا هستند.

خرید بتن کن و چکش تخریب رونیکس به صورت آنلاین از ابزار مارکت

ابزار مارکت ابزار فروشی آنلاین می باشد که در آن می توان انواع چکش برقی و بتن کن رونیکس را با حداقل قیمت با کمک مشاوران فروش خریداری نمایید و از اصالت و سلامت کالای خود اطمینان حاصل فرمایید.

بیشتر...
کمتر...
از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید