ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 2 میلیون تومان
ارسال رایگان سفارش

جستجو برای این ترکیب از فیلترها با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت.

تلاش کنید:

- تعدادی از فیلتر ها را حذف کنید.

- در جستجو از عبارت‌های متداول‌تر استفاده کنید.

{{_translate.BLOCKS_PRODUCTS_PROMOTIONS_FINISHED_RIBBON_TEXT}}
تخفیف
روز و : ساعت و : دقیقه و : ثانیه
فروش ویژه به اتمام رسید!
{{$_product.title}}

.
{{_defines.currency.sign}}
.
{{_translate.CALL_FOR_PRICE}}
{{_translate.STOP_PRODUCTION}}
{{_translate.NOT_AVAILABLE}}
مجموع نتایج :

اره عمود بر رونیکس 

اره عمود بر یک محصول قدرتمند برای کسانی که عاشق کار با چوب هستند و می خواهند انواع و اقسام برش های ریز و درشت با ضخامت های گوناگون بر روی چوب های طبیعی و مصنوعی ایجاد کنند مناسب است. اگر قصد خرید یک اره عمود بر را دارند ابزار مارکت به ایشان اره عمود بر رونیکس را پیشنهاد می دهد.

مهم ترین ویژگی های اره  چکشی رونیکس

 اره عمود بر رونیکس مناسب برای برش قطعات چوب، نئوپان، لترون، HBF و MDF همچنین برخی برش‌های سبک فلزات می باشد و با داشتن ظرفیت برش های متفاوت چوب و فلزات برای مصارف خانگی و تجاری مناسب است این اره های عمود بر دارای موتوری پر قدرت هستند که در آن شاخص های استاندارد CE اروپا در نظر گرفته شده است و ساخت این دستگاه ها کیفیت قابل قبولی دارند. اره چکشی های رونیکس نیز دارای حالات مختلف بر روی بدنه دستگاه جهت کنترل سرعت نیز می باشند و اگر می خواهید از پخش گردو غبار جلوگیری کنید اره عمودبرهای رونیکس امکان استفاده از مبدل هایی که در اختیار قرار دارد وجود دارد و لازم به ذکر است برخی مدل های جدید این ابزار دارای یک سیستم دمنده باد جهت پاکسازی مسیر برش نیز می باشد.

خریدبا بهترین قیمت اره عمود بر رونیکس به صورت آنلاین

چنانچه شما نیز قصد خرید اره عمود بر رونیکس با قیمت مناسب را دارید با مراجعه به سایت ابزار مارکت و پاسخگویی کارشناسان مجرب فروش این مجموعه می توانید تجربه خریدی لذت بخش و بدون مراجعه حضوری را داشته باشید.

بیشتر...
کمتر...
از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید