ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 2 میلیون تومان
ارسال رایگان سفارش

جستجو برای این ترکیب از فیلترها با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت.

تلاش کنید:

- تعدادی از فیلتر ها را حذف کنید.

- در جستجو از عبارت‌های متداول‌تر استفاده کنید.

{{_translate.BLOCKS_PRODUCTS_PROMOTIONS_FINISHED_RIBBON_TEXT}}
تخفیف
روز و : ساعت و : دقیقه و : ثانیه
فروش ویژه به اتمام رسید!
{{$_product.title}}

.
{{_defines.currency.sign}}
.
{{_translate.CALL_FOR_PRICE}}
{{_translate.STOP_PRODUCTION}}
{{_translate.NOT_AVAILABLE}}
مجموع نتایج :

آچار شلاقی رونیکس: آچار لوله گیر رونیکس

آچار لوله گیر یک آچار قابل تنظیم که برای باز و بسته کردن انواع پیج، مهره، لوله و اتصالات فلزی و فولادی و آهنی … بکار می‌رود. نحوه کار این آچار به این صورت است که ۲ تا فک لغزنده دارند و گاهی یکی ثابت و دیگری لغزنده می‌باشد که در صورت تنظیم شدن به نسبت اندازه مورد نیاز هرچه بیشتر نیرو به آن وارد کنیم سفت‌تر می‌شود. نیروی وارد شده به این آچار هنگام استفاده به صورت دستی می باشد و آچار شلاقی رونیکس یکی از بهترین آچار شلاقی های موجود در بازار می باشد  و این که قیمت آچار شلاقی رونیکس خود عامل مهمی در انتخاب این برند می باشد و در ادامه به شرح ویژگی های آن پرداخته می شود.

ویژگی آچار شلاقی های رونیکس

آچار لوله گیر رونیکس با داشتن ویژگی هایی مانند فک های سخت کاری و پولیش شده جهت گیرایی و دوام بیشتر و همچنین دندانه های مقاوم در برابر سایش، خوش دست و مناسب بودن برای حرفه ای ها و مبتدی ها، روش تولید به صورت آهنگری گرم (Drop Forged)، با اندازه دهانه های متفاوت و ابعاد متفاوت، ساخته شده از آلیاژهای کروم – وانادیوم  آبکاری با کروم جهت جلوگیری از زنگ زدگی آچار، از سایر برندها متمایز شده است.

خرید آچار شلاقی رونیکس از ابزار مارکت

خرید آچار لوله گیر (آچار شلاقی) رونیکس از ابزار مارکت این امکان را به شما مشتریان محترم می دهد که یک خرید مناسب از فروشگاه آنلاین ابزارآلات را داشته باشید و با صرف هزینه کمتر محصول با کیفیت تری را خریداری نمایید؛ زیرا شما شایسته بهترین ها هستید.

بیشتر...
کمتر...
از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید