ابزار مناسب کار خود را چگونه انتخاب کنیم

ابزار مناسب کار خود را چگونه انتخاب کنیم
همیشه ابزار ها برای ساده تر، سریع تر، دقیق تر، ایمن تر و موارد دیگر در انجام کارها به ما کمک می کنند. ولی آنچه برای ما بسیار مهم است انتخاب درست و استفاده صحیح و ایمن از ابزار هاست.
اگر علاقمند به کارهای فنی بوده اید احتمالا ابزار های بسیاری را امتحان و استفاده کرده اید. شاید گاهی بجای چکش از انبر دست یا آچار فرانسه هم برای ضربه استفاده کرده باشید. استفاده خلاقانه از ابزار ها برای ما بسیار لذت بخش هستند ولی آنچه پر اهمیت تر است این موضوع است که هر ابزاری برای کاری مخصوص طراحی و ساخته شده است. منظور این نیست که نمی توان یا نباید از انبر قفلی بجای چکش استفاده کرده بلکه منظور استفاده صحیح از توانایی و کاربرد درست آن ابزار است.
در ادامه سعی می کنم ابزار های مناسب کار های مختلف را به صورت مختصر توضیح بدهم و لینک های مربوط آنها را در زیر آنها قرار بدهم تا بتوانید با بررسی و انتخاب هوشمندانه بهترین ابزار مناسب کار خود را بیابید.

 

 

ابزار های مناسب کار

ابزارهای دستی و عمومی

این نوع ابزار ها بسیار متنوع طراحی و ساخته شده اند و کاربرد های مختلفی دارند بطور مثال یک ابزار بسیار ساده مانند انبر دست می تواند در گرفتن یک قالب کوچک ریخته گری در کارگاه ریخته گری یا سفت کردن یک مهره در موتور کشتی یا کشیدن یک میخ از دیوار اتاق خوابمان استفاده داشته باشد.
در زیر لینگ گروه این نوع ابزار ها و تعدادی از ابزار های پر کاربرد را قرار می دهم تا بتوانید با دقت بیشتری بررسی و انتخاب نمایید. این ابزار ها در هر جایی مورد استفاده هستند و می توان تعداد زیادی از آنها را در یک جعبه ابزار نگه داری و جابجا کرد.



 

  انواع آچار فرانسه

 

انواع انبر قفلی

انواع چکش

 

انواع جعبه ابزار پلاستیکی

 

و ابزار های عمومی و دستی بسیاری که می توانید در لینک ابزار های دستی و عمومی آنها را بیابید.

ابزار ها طیف بسیار وسیعی دارند و باید با توجه به خواست ها و موارد کاربرد مان آنها را انتخاب کنیم. بعد از ابزار های دستی و عمومی ابزار هایی که بیشتر کاربری عمومی دارند ابزار های برقی و شارژی هستند که مجموعه بسیار بزرگی هستند.

ابزارهای برقی و شارژی

 

در گروه ابزار های برقی و شارژی تنوع زیادی از ابزار ها موجود هستند که عملکردهای متفاوتی دارند. 

انواع دریل

 

انواع مینی فرز

انواع دریل پیچ گوشتی شارژی

انواع بتن کن و چکش تخریب

انواع پروفیل بر

 

ابزار های اندازه گیری دقیق و لیزری

ابزار های جوش و برش

 

 

ابزار های تراشکاری

 

ابزار های تخصصی گاراژی

 

ابزار های بادی یا پنوماتیک

 

ایمنی و آتش نشانی

 

 

و مجموعه کاملی از هر نوع ابزار که در بازار ابزار ایران موجود هست را می توانید در لیست دسته بندی محصولات ما بیابید یا بصورت موردی در پنجره جستجو آنرا جستجو کنید و در نهایت اگر ابزار مناسب کار خود را نیافتید از طریق مختلف با ما تماس بگیرید تا در حد توان آن ابزار را با قیمت بسیار مناسب برای شما پیدا کنیم و در صورت موجود نبودن در بازار بتوانیم بهترین راهنمایی ممکن را جهت انتخاب ابزار جایگزین به شما ارائه نماییم.

از اینکه به ما اعتماد دارید سپاسگزاریم.

در ادامه لینک ابزار های پر مصرف در مجموعه صنعت را برای شما قرار داده ام تا با توجه به خواسته خود بتوانید هوشمندانه ابزار مورد نظر خود را بیابید.

محصولات مرتبط
نظرات کاربران
امتیاز کاربران به این مطلب | از ۵ ( مشارکت کننده)
نفر
شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • |

    • |

    نظری جهت نمایش موجود نیست
    از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید