ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 2 میلیون تومان
ارسال رایگان سفارش

جستجو برای این ترکیب از فیلترها با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت.

تلاش کنید:

- تعدادی از فیلتر ها را حذف کنید.

- در جستجو از عبارت‌های متداول‌تر استفاده کنید.

مجموع نتایج : 65
{{_translate.BLOCKS_PRODUCTS_PROMOTIONS_FINISHED_RIBBON_TEXT}}
تخفیف
روز و : ساعت و : دقیقه و : ثانیه
فروش ویژه به اتمام رسید!
{{$_product.title}}

.
{{_defines.currency.sign}}
.
{{_translate.CALL_FOR_PRICE}}
{{_translate.STOP_PRODUCTION}}
{{_translate.NOT_AVAILABLE}}
مجموع نتایج :

خرید دریل مگنت

دریل مگنت نوعی دریل است با همان قابلیت های دریل و البته خاصیت آهنربایی به صورت موقت در پایه های آن که موجب چسبیدن به فلز مورد نظر و باعث ساده، سریع و دقیق شدن عملیات سوراخ کاری می شود. با توجه به سرعت بالا در نصب و اتصالات سازه های پیچ و مهره ای از قبیل اسکلت ساختمان ها یا نصب ریل راه آهن ها یا صنایع مختلف، این نوع دریل کاربرد بسیار زیادی در سوراخ کاری این نوع سازه ها دارد. علاوه بر انواع مته ها توپر می توان از مته های گرد بر و ته مورس دار و خزینه کاری و قلاویز زنی نیز با استفاده از هولدر و سه نظام در این نوع دریل ها استفاده کرد. این نوع دریل ها قدرت و سرعت سوراخ کاری و قلاویز زنی بسیار بالایی برای کلیه صنایع فلزی که دارای قابلیت چسبندگی مگنتی را دارند دارا می باشند. با توجه به خاصیت آهنربایی و نصب ساده آنها بر روی قطعه یا سازه مورد نظر که نیاز به سوراخکاری دارد امکان انجام کار در حالات عمودی و افقی و هر زاویه ی دیگری حتی در ارتفاعات، لوله های بزرگ، مخازن استوانه ای و ... را نیز در این نوع دریل ها را دارید.

عوامل مهم در خرید دریل مغناطیسی

مولفه های در نظر گرفته شده برای خرید و انتخاب یک دریل مگنت عبارتند از: قطر، عمق و سرعت سوراخکاری، جنس ماده ای که قرار است سوراخ شود. اندازه و سایز آن ( دریل مگنت در ابعاد کوچک و با ارتفاع کم و دریل مگنت در ابعاد بزرگ و قابلیت تنظیم در سرعت های مختلف)، قدرت چسبندگی دریل مگنت

بهترین قیمت دریل مگنت در ابزار مارکت

در این بخش مجموعه ای از دریل های مغناطیسی در برندهای مختلف قرار دارده شده از جمله دریل مگنت بوش، دریل مگنت یوروبور، دریل مگنت ای جی پی، دریل مگنت متابو، دریل مگنت رپتور و ... که میتوانید با مناسب ترین قیمت آن را خریداری کنید و از ویژگی هایی همچون ارسال فوری به سراسر کشور، بهره مندی از مشاوره با کارشناسان مجرب قبل از خرید دریل مگنت برخوردار شوید.
پیشنهاد میکنیم با مراجعه به سایت ابزار مارکت و قسمت آموزه های ابزار مقاله چگونه از دریل مگنت درست استفاده کنیم؟ را ملاحظه فرمایید.
بیشتر...
کمتر...
از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید