ارسال رایگان سفارش
سفارش‌های بالای 2 میلیون تومان
ارسال رایگان سفارش

جستجو برای این ترکیب از فیلترها با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت.

تلاش کنید:

- تعدادی از فیلتر ها را حذف کنید.

- در جستجو از عبارت‌های متداول‌تر استفاده کنید.

{{_translate.BLOCKS_PRODUCTS_PROMOTIONS_FINISHED_RIBBON_TEXT}}
تخفیف
روز و : ساعت و : دقیقه و : ثانیه
فروش ویژه به اتمام رسید!
{{$_product.title}}

.
{{_defines.currency.sign}}
.
{{_translate.CALL_FOR_PRICE}}
{{_translate.STOP_PRODUCTION}}
{{_translate.NOT_AVAILABLE}}
مجموع نتایج :

خرید باد پاش تفنگی با بهترین قیمت

تفنگی باد وسیله ای است برای انتقال باد از کمپرسور برای باد بادگیری قطعات مورد استفاده قرار می گیرد و تفنگی های باد دارای سری های متفاتی می باشد و از این وسیله برای از بین بردن گرد و خاک موجود در دستگاه ها، برای گرد گیری یا پاک کردن سطح میزکار، برای گرفتن خاک داخل اتومبیل، داخل منزل یا جاهایی که دسترسی به آنجا وجود ندارد بهترین ابزار باد پاش یا تفنگی باد پاش است. در مراکز سرویس لوازم خانگی، تعمیرات و خدمات پس از فروش ابزارآلات صنعتی ، خدمات کامپیوتر و ماشین های اداری، یا مراکز سرویس و نگهداری دیگر تفنگی باد پاش برای زدودن خاک و دوده از داخل دستگاه ها لازم و بسیار کاربردی است. در کارواش ها از باد پاش برای خشک کردن و گرد گیری داخل اتومبیل و فضاهای غیر قابل دسترسی استفاده می شود. در کارگاه ها برای دور کردن براده و پبیسه از روی دستگاه فرز و تراش یا دریل ستونی استفاده می شود و انواع و اقسام کاربردهای دیگر...استفاده می شود.

بهترین برندهای تفنگ باد پاش 

از برندهای معتبر در تولید ابزارهای بادی و پنوماتیک و همچنین کمپرسور هوا و تفنگی باد سوماک است که براستی ابزارهای بادی بسیار با کیفیتی تولید کرده است و به تجربه ثابت شده است که ابزارهای تایوانی و به خصوص سوماکدر دنیای واقعی عملکردی بسیار با کیفیت، عمر طولانی و بالاترین سطح کیفیت را داشته اند. از دیگر برندها میتوان به تفنگی باد پاش هیوندای ، تفنگ باد پاش رونیکس، تفنگ بادپاش آروا، تفنگ باد پاش لایت و ... نیز اشاره کرد که این برندها نیز از بهترین برندهای موجود بازار و بسیار پرفروش و پرطرفدار هستند.

خرید تفنگی پمپ باد از ابزار مارکت

فروشگاه ابزار مارکت ابزار فروش اینترنتی با فروش تخصصی ابزار آنلاین با فراهم آوردن امکاناتی نظیر مشاوره تخصصی رایگان ، قیمت های رقابتی و تضمینی، ارسال رایگان ، ضمانت اصالت و سلامت کالا ، امکان خرید آنلاین ، ضمانت بازگشت کالا و... در ارائه بهترین محصولات و خدمات در کنار شماست.

بیشتر...
کمتر...
از آخرین تخفیف های ابزارمارکت مطلع شوید